vanmiddag testte ik positief met de life test. nieuwsgierig deed ik enkele uren later de digitale clearblue en deze zei niet zwanger... wat moet ik nu geloven?
De digitale denk ik. De life test ken ik niet. Kan ook zijn dat je urine voor de digitale niet geconcentreerd genoeg was.
Ik denk dat je mss de digitale beter smorgens had kunnen doen. Ook ik ken de life test niet. Mss een optie om een kv 2 v 5 te halen en die te doen? Deze schijnen toch wel het gevoeligste te zijn.
De Life test. Positief = positief. Clearblue digital is niet heel gevoelig. Ik testte met 2v5 een dag voor nod positief terwijl de clearblue digital nog negatief testte. Pas de volgende dag was die positief.
ik heb deze gekocht bij de apotheker, het 2de streepje was meteen zichtbaar, ik zou normaal vandaag ongesteld moeten worden...
vreemd! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Want de life test is wel echt positief.. Morgen ochtend anders nog een test doen met ochtendurine?
Als ie bij de apotheker vandaan komt mag ik wel aannemen dat ie het ook goed doet... Spannend meis! Wanneer wil of ga je weer testen?
Had je de digitale met indicator? De gewone van cb is namelijk veel minder gevoelig dan die met indicator. Als de indicator negatief was vrees ik dat dit een vals streepje is. Als je de gewone cb had dan heb ik hoop voor je Ben benieuwd hoe je met kV test morgen! Edit: oooo ik had blijkbaar alleen de opmerkingen van gister gelezen sorry! Sterkte meis
Krili, dat is balen zeg... hoe laat heb je getest? En was je urine geconcentreerd? (Dus n paar uur niet gedronken?)