Positieve Lolly/sabbeltest?

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Vinexkindje, Feb 3, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Ik lees online iemand die op de lolly/sabbeltesten allemaal negatief resultaat behaalt en op de gewone zelftesten wel positief. Ik overwoog net om ze te kopen voor onze dochter maar twijfel nu. Zijn er hier mensen die wel positief getest hebben op een lolly test?

2. Zuremat

Zuremat Bekend lid

Jan 5, 2021
    502
    730
    93
    Female
    Geen antwoord op je vraag, maar de gewone testen reageren ook prima op een wangsswabje. Mijn dochter van 8 heeft daar positief mee getest en mijn baby van 10 dagen heeft daar gister ook positief mee getest!

Mapje likes this.
  3. Zuremat

Zuremat Bekend lid

Jan 5, 2021
    502
    730
    93
    Female
    Wangswabje*

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Oh dat klinkt goed, dan kan ik het gewoon bij de gewone testen houden. Thnx!

Zuremat likes this.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

hier in huis testen we allemaal negatief op de lolly testen en positief met de wattenstaafjes. Ik heb er pas nog 40 besteld dus echt weg gegooid geld achteraf.

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Ai, dat klinkt hetzelfde als de ervaring die ik al hoorde. Ik ga er dan maar geen geld in steken. Balen voor je joh, ze zijn best prijzig!

GossipGirlxoxo likes this.
  7. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

Oct 22, 2018
    4,209
    1,753
    113
    Female
    Dat zou ik toch retour sturen en geld terug eisen

8. GossipGirlxoxo

ja ik heb 120 euro betaald vorige week, ben in staat morgen te bellen met dat bedrijf want baal er echt van eerlijk gezegd.

9. GossipGirlxoxo

De helft is inmiddels op, maar ga er morgen wel over bellen inderdaad. Dit is gewoon niet okƩ!

10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

May 24, 2019
    4,681
    10,905
    113
    Female
    Paraveterinar
    Onze dochter teste licht positief op de lolly. Later bij de ggd was ze ook positief. Zij had wel klachten. Onze zoon teste negatief maar had op het moment geen klachten, paar dagen later met de gewone zelftest wel positief (en klachten)

In de bijsluiter staat wel dat het verstandig is om de test in de ochtend af te nemen voordat je gedronken en/of gegeten heb.

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,714
    205
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Zoon had een hele lichte gewone test en de sabbeltest was net zo licht. Dus hier kwam het wel overeen.

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Hier vielen de sabbeltesten een stuk lichter uit dan 'gewone' testen. Daar baalde ik al een beetje van. Zou er zeker nog eens achteraan gaan!

13. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Ik had vandaag ook zo'n sabbeltest gedaan, bij het doorlopen van de test leek het teststreepje eerst lichtroze maar na paar minuten was dat weg, toen de test helemaal opgedroogd was zag ik wel een lijntje, niet roze. Zou dat het lijntje zijn waar hij hoort te staan. Of blijft hij in en in wit normaal.. ik moest echt heel goed kijken zie ik het zie ik het niet. Maar ik zie dus een bijna kleurloos lijntje

14. Netmama

Netmama Lid

Sep 19, 2014
    50
    30
    18
    Dinsdag knalpositieve zelftest. Woensdag positieve ggd test. Daar deden ze in plaats van het stokje in mijn keel, alleen wangslijm afnemen en het stokje daarna ook in de neus. Dus ik dacht thuis, zou wangslijm genoeg zijn? Vanmorgen uitgeprobeerd en de test bleef omowit. Daar zou ik dus niet zomaar op vertrouwen helaas.

15. GossipGirlxoxo

Wat bedoel je met lichter? Lichtere streepjes?

16. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    Hier ook negatief lolly test. Positieve andere.
    Een gesloten doos terug willen brengen maar zelf testen nemen ze niet terug

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Ja. Waar de gewone test echt knalde bij mijn dochter, was er na 5 minuten een heel licht streepje zichtbaar op de sabbeltest.

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Ik heb zelf sinds woensdag corona en nu kreeg ik van de buurvrouw een lolly test om het eens te proberen en .... hartstikke negatief. Bizar! Ik ga ze dus zeker niet aanschaffen

19. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

May 21, 2018
    5,336
    1,819
    113
    Female
    Oh balen ik lees nu pas dit topic, had ze ook aangeschaft voor mn dochter want daar krijgen we met geen mogelijkheid dat staafje in dr neus :( ze heeft klachten en dinsdag in aanraking gewrest met positief klasgenootje...
    Hoe lossen jullie het dan op met die kinderen die niet willen:|?

20. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,309
    2,677
    113
    Female
    NB
    #20 Neskio, Feb 6, 2022
    Last edited: Feb 6, 2022

Share This Page