hoi dames, Ik voelde al deze week rare kwaaltjes. Maar hoort het bij een aankomende menstruatie of innestelling was ik niet zeker. Dus kon ik me niet inhouden heb ik een testje gedaan. Vannacht had ik erg menstruatie achtige buikkrampen. Ik had de hoop opgegeven. Maar ik heb nog steeds geen helderrood bloed verloren. Bruineafscheiding met licht roze tijdens het vegen. Willen jullie even meekijken?
Heb je hem open gemaakt? Er staat namelijk een grijs vak helemaal rechts. Alsof de binnenkant is verschoven.
Ik zie wel een streep maar vraag me af waarom de strip zo donker is ernaast. Is dat inmiddels bij getrokken?
Ik heb hem paar seconde in urine gedaan. Hij liep wel later door idd. Ik wilde het weer proberen en hij liep al door. Dit is het resultaat. Hoeveel dpo zou ik kunnen zijn ?
Ik lijk ook wat te zien. Je hebt 'm niet open gemaakt? Niet om je van die roze wolk af te trappen maar ik zou nog niet heel hard gaan juichen. Omdat je ook al bruin/roze afscheiding verliest. Ik zou maandagochtend nog eens testen en ik hoop van harte dat de teststtreep dan een stuk donkerder is
Zoiets ja, maar het nogmaals in de urine houden vertrouw ik niet. Dus ff een nieuwe doen en dan het aantal seconden in de urine houden wat staat in de gebruiksaanwijzing.
Dat grijze vakje is al weg. Maandag zal ik weer nieuwe doen. Mijn lichaam geeft ook rare signalen, dus ben benieuwd.
13 december ben ik begonnen en 14 december hadden we geklust. Vanaf deze week voelde ik mezelf heel anders. Ik was eigenlijk opzoek naar mijn eisprong en de testen bleven 10 dagen hetzelfde. Kan het zijn dat mij eisprong eerder is geweest? Ik maak mezelf ook zorgen eigenlijk.....
Ik verloor ook bruin met rood/roze bloed in het begin.. 4 dagen lang een klein beetje.. was gewoon van de innesteling denk ik.. ik denk dat je heel pril zwanger bent aan je streepje te zien..
Jaa. Dinsdag had ik bruinbloed verloren. En gisteren is het weer begonnen. Vanochtend met lichtroze. Ook tijdens vegen. Als mijn nod komt, dan begint mijn menstruatiekrampen ook vannacht, dan verlies ik in de ochtend wel helderrood bloed. Het kan nog alle kanten opgaan. Ben benieuwd.
Heeeeeel misschien is het nu een reactie op een lh piek. Zeker na een mk kan je cyclus nogal raar doen
Dat je eisprong er nu aankomt. Een zwschapstest kan licht reageren op een lh piek en een ovu test kan ook reageren op hcg. Hier kom je dus achter door met de predictor door te testen de komende dagen