Hallo allemaal, Even een positief berichtje van mij! Sinds mijn vriend en ik samen hadden besloten om met de pil te stoppen en voor een klein wondertje te gaan, praatte mijn vriend hier totaal niet over. Meer om mij er voor te beschermen hoor, voor als het niet meteen zou lukken. Heel lief bedacht, maar ik werd er knettergek van en kon nergens anders meer aan denken. Als ik dan er eens over begon, hoorde ik een diepe zucht en kreeg ik een opmerking naarme toe in de trant van: "Moeten we er nu al weer over praten?Ga nou eens lekker door met leven, dat komt vanzelf wel" En nu dan die positieve ommekeer: Afgelopen vrijdag heb ik daar eens op een subtiele manier iets van geprobeerd te zeggen. Ik kreeg het gevoel dat ik er helemaal alleen voor stond en dat hij eigenlijk niet meer wilde. Integendeel was waar zei hij. We hebben min of meer afgesproken dat ik er wat minder over praat en hij af en toe er over begin. En nu gisteravond begon hij er ineens zelf over. Wauw, ik wist niet wat me overkwam! Ik sprong een gat in de lucht! Ik denk er nu ook al iets minder over na en kijk iets minder hier op het forum. (ik was ook wel erg verslaafd geworden aan dit forum). Ik ben weer helemaal blij en ook het gevoel dat we er weer helemaal voor gaan! Nou maar hopen dat 2007 een vruchtbaar jaar wordt! [-o< [-o< [-o< groetjes Hartje1
Meid dat is geweldig voor je ! Ik hoop voor julie dat het een vruchtbaar nieuw jaar zal worden! Vol met liefde! En ook samen zwanger proberen te raken is al heel bijzonder!
Dapper dat je je rotgevoel hebt uitgesproken, en fijn dat je vriend daar zo positief op reageerde! Ik kan me zijn 'strategie' goed voorstellen (zelfbescherming), en waarschijnlijk heeft hij zich niet gerealiseerd dat dat op jou anders over zou komen. Fijne feestdagen en ook ik duim dat 2007 voor jullie een vruchtbaar jaar mag worden! Groetjes, Wendy
hahaha, ik herken hier wel wat in, mijn man was diegene die voorstelde dat ik zou stoppen met de pil. Dan kon mijn lichaam alvast ontpillen enzo, vond hij wel goed idee. Ik vond het helemaal geweldig!
Da's fantastisch! Ik hoop voor je mee dat het een vruchtbaar jaar mag worden voor jullie... en voor alle andere meiden hier die zwanger willen worden [-o<