Jaja eindelijk is het zover... Mijn tattoo staat erop Heb een foto in m'n album neergezet... ben er helemaal trots op hoor en wile m ff laten zien aan jullie xxx Joyce
wauw supergaaf! Zelf bed8? Hoelang zijn ze bezig geweest en hoe duur was ie? haha, ik ben niet nieuwsgierig, maar ik wil wel alles weten...
Mooi! En een flinke... Deed niet zeer?! Waar heb je hem laten zetten? Ik zou wel een tattoo op mn voet willen, maar ben bang dat het zeer doet...
Gaaf! Bij wie heb je m laten zetten? Ik mag 5januari en 11januari weer een paar uurtjes! Oja, @Linda1980 voet is echt een van de pijnlijkste plekkies, maar goed je moet er wat voor over hebben toch..hihi!
Gaaf hoor.. @ linda1980.. voet /enkel is erg pijnlijk.. m'n ma heeft paar dagen met de been omhoog gelegen omdat er veel wond vocht uit kwam maar m'n man had weer nergens last van. Maar ja tis wel gaaf hihi en die pijn vergeet je ook wel weer
Ik vind sommige tattoos echt mooi en de jouwe ziet er ook mooi uit, maar ik ben jammer genoeg te kleinzerig ervoor, dus voor mij geen tattoo
hihi hij is gezet door mijn beste vriend hier in schijndel dus was een vriendenprijsje en nee van internet afgehaald die vlinder... hihihi en zijn in totaal zo'n 2,5 uur bezig geweest in totaal... hihihihi
Bij mn beste maatje hier in schijndel Tattoo Bas hihi ik heb er ook 1 op mn voet... 2 zelfs en ligt eraan waar op je voet je m laat zetten... gewoon net boven je tenen zeg maar doet het niet zeer... op de plek waar je enkelbanden zitten wel... (daar heb ik 2 kleine babyvoetjes staan en geloof me... heeft 3 uur geduurd voor 2 kleine dingen van nog geen cm groot )
Wist helemaal niet dat er hier in Schijndel een zit Ik wil er ook heel graag eentje..... Op mijn voet.... 3 sterretjes.......