Kinderen op vakantie

Discussion in 'Mama en gezin' started by Jewel22, Jul 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nog drie nachtjes en dan is het zover.. Dan gaan mijn kinderen naar Spanje voor 15 dagen met mijn ex.
    We zijn al zes jaar uit elkaar maar dit wordt de eerste keer dat hij ze meeneemt. De langste keer dat ik ze heb moeten missen was eenmaal vier dagen.
    Ik zie er zo vreselijk tegenop. Ook de kinderen vinden het erg spannend! Hoe gaan jullie hiermee om? En went dit met het jaar?

Dank je wel alvast!

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Dat snap ik best. Een mobieltje meegeven, zodat ze kunnen whatsuppen via de WiFi. Het scheelt enorm als je ze wel kan bereiken en zij jou.

3. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Ach, ze zullen toch wel mogen facetimen op mailen of sms-en of whatsappen via papa's mobiel?

4. libellula

libellula Lid

Jul 8, 2012
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh bah..voor mij was het dit jaar ook de eerste keer dat ze naar het buitenland gingen mrt m'n ex, gelukkig zijn ze gister weer veilig aangekomen in ned.ik heb elke dag volgepland met leuke dingen zodat ik geen tijd had om er bij stil te staan, appjes gestuurd en gebeld.maar de kindjes bellen liever niet te vaak omdat ze me dan extra missen zeiden ze..ik wens je veel succes en sterkte!zoek afleiding, het helpt!!

5. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik snap zo dat je dat moeilijk vind, mijn jongens waren vorige week met hun vader op vakantie. En dat was een weekje, ik heb ze zo gemist.

Zoek veel afleiding, ik was zelf niet vrij maar twee dagen maar ik liep die twee dagen echt mijn ziel onder mijn arm. Ze hebben overigens een super week gehad en heel veel gedaan met hun vader. En gelukkig een paar keer gebeld

Share This Page