positieve ov test 5 dagen voor nod?

Discussion in 'Zwanger worden' started by antjuh, Feb 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    oohhhh :D dat is weer leuk om te horen... hiih zat net te denken dat ik mij ei op dag 18/19 heb gehad ,dan ik ik tog nooit 8 dagen later positief testen? moet ik dan 14 dagen w88?

2. Debbie21

Debbie21 Lid

Jan 15, 2008
    24
    0
    0
    Hey Antjuh!

Ik heb deze maand ook een ovutest gebruikt en heb mijn posi ovutest gehad op dag 19! heb ook wel een beetje het gevoel zwanger te zijn, maar heb idd gehoord dat je pas ongeveer 14 dagen na je eisprong kan testen.. balen he? ik heb ook al 2 testen gedaan maar helaas negatief...

Liefs,

Debbie

3. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    hoii debby nou dan zitten we eigenlijk in het zelde scheutje ahhahah

ik voel me eigen ook steeds meer zwanger elke dag meer moet ik zeggen heb heel veel pijn onder aan me rug ppfff geen pijn aan borsten ook gek heb ik altijd als ik ongie moet worden deze tijd! durf het bijna ook niet te hopen al zo veel teleurstellingen mee gemaakt! :( maar ben er tog stiekum elke dag mee bezig!

maar als ik 14 dagen vanaf je ei moet w88 moet ik nog tot 3 maart w88 terwijl mijn ongie vrijdag zal moeten komen ppff wat een gedoe ook hey!

nou debby ook hopen voor jou dat het raak is! wanneer moet ji je ongie krijgen?

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Antjuh,

Oh, je ei pas op dag 18? Dan kan je idd nu nog niet positief testen. Ik dacht dat je eerder schreef dat je hem eerder had gehad?
    Maar wat iemand anders al zei, de clearblue heeft idd meer hcg nodig. Die van de kruidvat is erg gevoelig!

Succes hoor, ik zal voor je duimen dat het deze maand raak voor jullie mag zijn!

Groet Snoozie

5. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    dankjewel snoozie!

wanneer kan ik dan precies testen moet ik w88 tot vrijdag? want dan zal me ongie komen.. wat moet ik nou doen hihih

6. Debbie21

Debbie21 Lid

Jan 15, 2008
    24
    0
    0
    Oh hou op hou op, ik heb pijn onder in mn rug, ontzettend moe, heb 2 dagen geleden 3 keer overgegeven, en vanavond na het avondeten weer... Ben nu weer erg misselijk... Ik word er niet goed van...
    Als mijn vriend ook maar 1 woord verkeerd durft te zeggen sta ik te huilen! hahaha

Maar ja, wie weet worden we gewoon weer ongesteld, ik durf idd niet te veel te hopen maar stiekem doe je dat toch he...

Ik heb een cyclus van gemiddeld 30 dagen maar heb deze maand pas voor de 1e keer een ovu test gedaan, dus weet niet wanneer ik de andere maanden mijn eisprong heb gehad, ik denk zelf dat dat redelijk regelmatig moet zijn, toch?
    Maar ja, ik zou dus als ik 30 dagen tel, afgelopen maandag ongesteld moeten worden... maar als ik 14 dagen bij mijn eisprong tel, kom ik uit op aankomende vrijdag of zaterdag!

Ik snap er ook niets meer van! hahaha

Succes!

Liefs,

Debbie

7. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    :D :D hoi debby haha das ook wat zeg jij ook zo'n pijn aan je rug . nou als ik jou zo lees denk ik tog wel dat je dik zwanger bent hoor! ja raar hey die 14 dagen ppff denk gewoon dat ik vrijdag gewoon ga testen! jij ben ook al overtijd! oohh spannend zeg voor je laat je het wel weten meissie en zal voor jou duimen hoor! heb zelf ook een cyclus van 30 dagen maar ik gebruik nu ook voor het eerst ovu testen en me ei kwam op dag 18/19 erg laat weet ook niet hoe het hier voor was! denk zelf dat ik altijd verkeerd geklust heb al die tijd!dacht altijd dat me ei rond de dag 14 zou komen maar niet dus en heb deze maand een kijk operatie gehad dus moet goed zijn zal je denken hopen maar hihih

xx van antjuh

8. Life in Pink

Hey Antjuh,

Ze zeggen dat je idd 14 dagen na je eisprong kunt testen. Dus dat zou bij jou dus vrijdag zijn als je je ei op dag 18 hebt gehad?
    Zelf was ik ook gewoon 'zomaar', misschien voorgevoel, voor de gein met een ovu test gaan testen op 11 dagen na ei, en die werd toen dus posi...omdat ik ook echt wist dat ik 11 dagen daarvoor ook echt mijn ei had, vond ik dit vreemd. En diezelfde dag dus met kruidvat posi getest.

Heb je niet nog een ovu test in huis? Als deze weer posi is lijkt me dat best een goed teken. Alleen...wat het gevaar is van voor NOD testen is dat het dan nog mis kan gaan rond NOD, zo zijn er dus ook vaak vrouwen die even zwanger waren, maar dit dus helemaal niet weten.

Nou, spannend voor je hoor! Ik ben heel benieuwd!

9. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    hoi snoozie nee heb geen ovu testen meer vond dat zelf ook wel jammer hihi maar moet zeggen dat ik de volgende dag keek op die test en toen was het streepje minder dik wat zou dit betekenen?

10. Debbie21

Debbie21 Lid

Jan 15, 2008
    24
    0
    0
    hey meiden,

Ik ben gisteravond weer opnieuw ziek geworden na het sprayen van haarlak! Dus weeer overgegeven..maar heb heel de nacht een rommelende buik gehad en werd vanmorgen wakker, moest snel naar de wc, en heb nu erge diaree....
    Dus misschien toch iets anders onder de leden ipv zwanger?!

Pff... nog steeds niet ongesteld, ik weet niet meer wat ik ervan moet denken hoor!...bah... :(

Liefs,

Debbie

11. Life in Pink

Hoi Meiden,
    Hey Debbie, dat klinkt idd als buikgriep. Wel gek dat je ongi ook weg blijft. Ze zeggen, geen bloed geeft moed, dus er is nog hoop op een zwangerschap.

Antjuh, Testen veranderen altijd na een dag. Dan kunnen ze er idd heel anders uitzien of zijn de streepjes niet eens meer te zien. Dus lees je test altijd af binnen de tijd en maak je niet druk om een test die een dag later heel anders is!

Maar ik ben heel benieuwd hoor! Hou je het nog een beetje vol?

Groet Snoozie

12. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    hey debby ik zou gewoon gaan testen je bent al een paar dagen over tijd!

hey snoozie bedankt voor je reactie nou moet zeggen dat ik vanacht heel slecht heb geslapen heb zo'n pijn aan me onderrug ppff niet normaal meer en heb ook elke keer ongie krampen ben al weer bang dat ik morgen ongie ga worden aangezien die krampen lijkt net of het elk moment door kan breken dat soort pijn..

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Antjuh: hoe is 't? Is het nog doorgebroken?

14. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    hey tezz nee nog steeds geen ongie al 2 dagen overtijd! maar net een test gedaan was negatief snap het niet meer hoor ! :( had wel hier en dar gelezen als je een late eisprong heb gehad kan je ook lat testen is dat zo? zo ja .. dan heb ik nog hoop!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    in principe zou je 15 dagen na je eisprong moeten kunnen testen. En had je je ei dus toch laat, dan duurt het dus nog even! ;)
    Nog steeds succes!

16. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    ja dank jewel! ben erg zenuachtig hoor nou.. als ik van 14 dagen uit ga kan ik morgen pas testen! maar dan zou je nou tog wel een licht streepje zien lijkt mij :(: ppff word er gek van

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Antjuh: verstand op nul en gewoon wachten tot woensdag! ;)

sterkte (snap je helemaal hoor! Ik krijg ook wat van dat afwachten)

18. antjuh

antjuh Lid

Jan 28, 2008
    48
    0
    0
    hhi ja das best moeilijk hoor! ben je zelf ook al overtijd dan tezz>?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    heheheh toevallig m'n banner bekeken? ;)
    en dan heb ik de 2-druppels-per-dag-gedurende-10-dagen maar als ongi gerekend tussen de cyclus van 15 en 49 en die van nu! Ik heb dus eigenlijk al 4 maand geen gewone ongi gehad en zit nu dus ook alweer op dag 53 na de start van mijn laatste 'spotting -die-wel-ongi-zal-moeten-voorstellen'. Ik ga morgen maar eens een afspraakje maken met m'n ha. Eens kijken wat hij ervan te zeggen heeft :rolleyes:

Share This Page