Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Ik wil mijn temperatuur bij gaan houden. Is er misschien een nederlandse site waar je je temeratuur bij kan houden. Net zoiets als fertilityfriend? Ik kan best wel goed engels, maar alle vruchtbaarheids en menstruatie termen in het engels ken ik niet.
Volgens mij bestaat dat niet, maar ik weet het niet zeker. Ik wil je wel helpen met termen die je niet kent.
Heb je al eens www.menstruatiekalender geprobeerd. Ik gebruik hem ook en vind het erg fijn. Groetjes Toetje77
Oeps, laatste deel vergeten te typen zie ik. Maar ik bedoel inderdaad www.menstruatiekalender.net Je kunt er je temperatuur op bijhouden, wanneer je menstruatie is/was, afspraken en wanneer je gemeenschap hebt gehad. Aan de hand van jouw gegevens voorspelt hij dan je eisprong en wanneer een eventuele innesteling plaatsvind, wanneer je kunt testen, eventuele geboortedatum, enz. Heel uitgebreid dus, al vind ik persoonlijk fertility friend wel veel uitgebreider, maar inderdaad jammer dat het niet in het nederlands is. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Toetje
Hey bedankt voor de tip. Ik vond die engelse site ook niet heel handig. Ga er direct mee aan de slag.
Ik kan me ook niet aanmelden want hij pakt mijn geboortedatum niet. maakt niet uit hoe ik hem invul, het is altijd verkeerd! Iemand een tip?
Me too...hij vraagt voor een code...als je die niet hebt moet je je mailadres opgeven en danverstuurt hij hem...maar als ik dat doe zegt ie: Ongeldig of onbekend mail adres. Snap er niks van.
Bij mij ging het prima? Eerst je email invullen, en wachtwoord openlaten. Dan op "wat is mijn toegangscode drukken"en ze sturen je een wachtwoord. Dus niet op inloggen drukken. Hopelijk gaat het nu makkelijker? Want het is wel een hele leuke site vind ik.