Positieve ov test- partner op reis!! Help

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lita, Feb 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lita

Lita Actief lid

Mar 2, 2014
    385
    0
    0
    Heb ik eindelijk na weken lang testen een positieve ovulatietest... Is vl op reis tot maandag!!! Kan wel janken...

Gisteren ochtend (5uur!) voor vertrek nog gezellig gemaakt. Wat is de kans dat er nog levende zaadjes zijn als mijn ei springt? Zijn mijn kansen echt verschoten? :(

Attached Files:

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je ei morgen springt , heb je nog zeker een kans hoor.
    Goede sperma overleeft wel een paar dagen

3. Lita

Lita Actief lid

Mar 2, 2014
    385
    0
    0
    Duim duim duim dan! Hopelijl heeft die stomme carnaval zijn zaad dan niet verpest deze keer 😥

4. momo83

momo83 Bekend lid

Jan 17, 2015
    626
    0
    0
    Nou dan heb je zeker een goede kans nog! Zaadcellen doen er volgens mij al meer dan een dag over om bij een eitje te komen. Laat maar lekker zwemmen zou ik zeggen :)

5. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Je hebt zeker een goede kans hoor! Maar snap dat je baalt. Helpt het je, als ik je vertel dat wij 3 dagen voor eisprong seks hebben gehad en ik nu zwanger ben? :D

6. Lita

Lita Actief lid

Mar 2, 2014
    385
    0
    0
    Bedankt voor de positieve reacties. Ok, ik ga moed verzamelen! Pfff... Wij willen zo graag een nieuwe kans!

Veel succes met jullie Zwschappen!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik ga duimen voor je!!!

8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,029
    227
    63
    Haha zo typisch ik duim voor je!

9. Leni88

Leni88 Bekend lid

Sep 16, 2014
    807
    422
    63
    Female
    Maar het meest vruchtbaar ben je toch sowieso 1-2 dagen VOOR je eisprong? Dus gister was toch perfect?
    Dat je het voor de zekerheid toch nog eens wilt proberen kan ik wel goed begrijpen. Maar dit is geen verloren kans, hoor.
    Ons kindje is destijds op 31 augustus verwekt en mijn eisprong vond plaats op 2 of 3 september.

10. Lita

Lita Actief lid

Mar 2, 2014
    385
    0
    0

Klopt, alleen heb ik dus voor 1,5 dagvoor de positieve test geklust. Aangezien mijn ei na de lh-piek 24 tot 48 uur springt zou het zomaar kunnen zijn dat de zaadjes het na 3 dagen niet meer overleven...
    Maar jullie reacties doen mij goed. Ik duim heel hard en blijf voorlopig maar van de wijtjes af 😁😏

Share This Page