Aanstaande vrijdag mn NOD. Vanochtend een kruidvast 2v5 er tegen aangegooid en nu dit... Ben bang dat het een indeoogstreepje is? Stond er wel binnen de 5 minuten,maar vind hem zo vaag!!
Ja dat ben ik ook. Bij mijn zoontje had ik 9 dagen na mn eisprong al een positieve test.. Misschien dat ik er daardoor van uit ga dat dat weer zo moet zijn..
kan, hoeft niet, hangt van je innesteling af hier met 10 dpo ook zo'n lichte streep gehad. maar 1,5 dag later was ie super duidelijk
Ja gek eigenlijk dat je er dan zo van uit gaat dat dat altijd moet gebeuren. Hoop dat ik over 1,5 dag ook een knaltest heb..
Zo'n streepje had ik ook op 10 dpo 's avonds. Volgende ochtend op 11 dpo was ie al een stuk duidelijker. Spannend!!
Ik voel helemaal niks!!alleen beetje gevoelige borsten.. Daarom ben ik zo bang dat ik mezelf gek zit te maken..
Haha dat is duidelijk! Vandaag is mijn Nod dus 14 dagen geleden. Heb een gemiddelde cyclus van 28 dgn. Ik pin me er ook niet te veel op vast hoor!
Hij is voor mij ook duidelijk te zien. En hij stond er eigenlijk direct, maar werd niet donkerder.. Je wordt wel super onzeker van dit soort streepjes ben me er heel erg van bewust dat dit nog alle kanten op kan gaan! Zou het te vroeg zijn voor cb?
Dat je cyclus gemiddeld 28d is, wil niet zeggen dat je eisprong op cd14 is. De Luteale Fase (deel tussen ei en NOD) mag varieren tussen de 10 en 16 dagen. Dus bij 28d tussen cd12 en cd18. En dat kan dus zomaar 6d verschil in dpo opleveren. Dat maakt nogal uit.
Wat je gevoeld hebt is vaak t groeien van de follikel. Over t algemeen als hij goed is springt hij daarna, maar dan is de pijn ook weg. Het springen zelf voel je niet. Zo is het mij altijd uitgelegd door de gyn (En bij mij klopte het altijd) Ik zou zelf persoonlijk nog even wachten met de cb.
Als op een dag of 10/11 na je eisprong zit is dit al een veel logischer streepje dan 14d na de eisprong. Ik ben het met lovelymommy eens, ik zou wachten met de cb.