Ik vraag het hier ook nog eens Dames deze ov testen zijn positief, ze zijn van dinsdag en woensdag. Ik lees op internet dat je ei springt binnen 24 tot 48 uur na je eerste positieve ov test, betekend dat dat ik tussen gisteren en vandaag mijn ei heb?
dat klopt idd over het algemeen. Daar kan je dus gewoon van uitgaan. Ik had de afgelopen 2 x dat ik een positieve test had en de dag erna mijn eisprong.
oke dus als ik gisteravond en de avond daarvoor flink heb gesport met manlief zitten we goed? Of vanavond dan ook nog fitnessen?
ja binnen 24/48 uur. Maarrrrrrr, bij sommige springt hun ei op de dag van de positieve test!!!!!! Dit kun je voor jezelf goed in de gaten houden met temperaturen. Ja en jullie zitten heel goed maar ik zou als ik jou was vanovond ook nog even lekker gaat fitnessen. Succes
maar gaan die 24 tot 48 uur in op de 1e dag van je positieve test of op de 2e dag, want ik had dinsdag en woensdagavond een positieve test.
Ik denk dat dat 24 tot 48 uur gemiddeld is maar dat je daar ook vanaf kunt wijken. Eerder of later. Kijk eens in dit topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/293215-tip-voor-ovulatieteststers.html Weet niet of dit werkt kan geen linkjes maken.