Eisprong of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by EverAfter, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EverAfter

EverAfter Bekend lid

Aug 14, 2014
    675
    43
    28
    Female
    Hoi meiden,

Vorige cyclus had ik op dag 17 een overduidelijk positieve ovulatietest, cyclus echter maar 24 dagen...aangezien ik nog niet zo lang met de pil gestopt ben, wijt ik dit aan het ontpillen. Afgelopen zaterdag (cd 14) had ik een nagenoeg positieve ovutest, teststreep bijna even donker. Toch nog verder getest, testen liepen weer af. Nu vanochtend (cd 17) opeens weer een behoorlijk donkere test, deze is op de foto te zien. Net nogmaals getest, nu weer stuk lichter. Wat moet ik hiervan denken? Afgelopen zaterdag was m'n test nog íetsie donkerder als op onderstaande foto, maar weet nu dus echt niet wanneer ei was... Jullie?

Attached Files:

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Deze is niet positief.

Heb je een foto van je test van zaterdag?

3. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

Feb 3, 2015
    2,607
    1,538
    113
    Female
    Heb je geen foto van de test van zaterdag? Deze is idd negatief

4. EverAfter

EverAfter Bekend lid

Aug 14, 2014
    675
    43
    28
    Female
    Nee, had de test wel bewaard, maar inmiddels zo verkleurd dat beeld niet realistisch meer is... Was nog iets donkerder als deze op de foto.

5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

Feb 3, 2015
    2,607
    1,538
    113
    Female
    Dit waren mijne van afgelopen maand, daarna licht en bleven ze ook licht

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Je kunt een heel korte LH piek hebben. Bij mij bleven de ovutesten de ronde waarin ik nu zwanger werd ook net tegen het positieve aan om daarna weer snel af te nemen. Dat kan best.
    Alleen ik ken mijn cyclus heel erg goed. Als je nog maar net begonnen bent, is het wel zinvol om door te testen. Je kunt eventueel ook een volgende ronde erbij gaan temperaturen, zodat je zeker weet wanneer je ovulatie is geweest.

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

Feb 10, 2015
    1,043
    0
    36
    Female
    Eigen ondernemer zijn
    Bij mij zijn ze altijd donkerder maar iedereen is anders, sommige testen nooit heel donker of het loopt te snel af waardoor twee keer per dag testen beter zou zijn. Dan mis je de piek niet.

8. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Mijne zijn heel deze cyclus niet donker geworden. Wel er tegen aan maar niet zo donker als de teststreep..

Ik had die van de action en kruidvat. Mis deze maand eens de z&k gebruiken

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

Mar 19, 2015
    3,526
    2,020
    113
    #9 rissie10, Mar 26, 2015
    Last edited: Mar 26, 2015
    Gister een positieve test gehad om 11 uur s ochtends , net weer getest om 11 uur en hij is nog steeds bijna gelijk aan de controle lijn,cb zegt negatief. Na andere cyclussen was de dag na de positieve test het streepje heel licht of weg,,, wat zou dat zijn

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    De streepjes mag je niet naar kijken....negatief is negatief.

11. brummeltje

brummeltje Nieuw lid

Mar 26, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik had dinsdagochtend en avond negatieve cb test. Woensdagochtend positieve cd test en woensdagavond weer negatieve cb test. Gisteravond wel geklust. Vanmorgen weer negatieve test. Lastige is dat ik sinds maandagmiddag last had van bloedverlies tot vanmorgen (ovulatiebloeding). Cyclus dag 21. Mijn eisprong vindt normaal plaats tussen dag 19 en 24. Was er zeker van dat eisprong nog moest komen naar wordt wel erg onzeker aangezien de test maar halve dag positief was... kan mijn eisprong nog plaatsvinden terwijl de test al negatief is? Iemand hier ervaring mee?

Share This Page