Wat vinden jullie? Ik heb al een foto naar sensitest gestuurd, hun zeggen zwanger. Maar wat vinden jullie?
Ik kan alleen beoordelen wat ik op de foto zie,en dat is een pennenstreepje.pennenstreepjes zijn negatief.Bovendien lijkt hij opgedroogd,en dus ver na afleestijd.
Ik vind de streep wel erg dun, veel dunner dan de controlestreep. Ik weet niet of deze testen ook weleens pennestreepjes geven, maar op andere testen (bijv kv plustest) betekend zo'n pennestreep negatief
Ik zie zelf indd een dun streepje maar daarnaast zie ik zelf een hele lichte streep.. Ik wacht gewoon tot zaterdag af, dan ben ik 5 dagen overtijd.
Ik zie een pennestreep en dat is volgens mij bij elke test (met een brede controlestreep) negatief. Morgen opnieuw testen en binnen de afleestijd een foto maken
Vanmorgen weer een test gedaan en dit is het resultaat! Denk dat ik wel een beetje blij mag zijn, binnen de 10 minuten was dit streepje er. En nu is het streepje nog duidelijker! Foto is na 10 minuten gemaakt!
@bizzy Ik ben nu 4/5 dagen overtijd, weet het niet helemaal precies omdat ik een onregelmatige cyclus heb! Maar de streep is duidelijker dan 2 dagen geleden en zeker geen penstreepje @pipo30