positieve ovu, maar wanneer precies klussen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Cupcake10, Apr 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

Mar 20, 2013
    341
    18
    18
    Female
    Overijssel
    Als ie vandaag springt lijkt me dat je wel een kans maakt, er ligt immers al wat klaar voor je ei. Spannend!

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als me ei vandaag springt...dan kan ik dus 2 dgn eerder testten als verwacht:D laten we het hopen dan maar

stel hij is vandaag nog positief....en klus vanavond nog een keer
    welke voorraad pakt die dan eigenlijk die er al ligt of de nieuwe
    of gewoon blindelings:D

3. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

Mar 20, 2013
    341
    18
    18
    Female
    Overijssel
    Wahaha, gewoon de snelste en meest vitale zwemmers lijkt me!?:(;):D

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ze zeggen toch dat ze de 1e pakken haha

sommige doen het elke of om de dag en toch pakken ze zwemmers van 3 dgn terug bv haha gelukkig hoeven wij dat niet te snappen maar zou soms wel verrekt makkelijk wezen

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb dan écht vakantie nodig haha! pfff....

Ik heb al veel ronde's getempt. Nu begonnen vlak voor mn ei tot straks een aantal dagen na mn ei. Ik weet wel wat mijn gemiddelden zijn dus ik vertik het om een hele maand om 6 uur mn wekker te zetten ;)

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Volgens mij gewoon net welke als eerste het eitje binnenkomt. Of die nou al 3 dagen of 1 dag onderweg is maakt volgens mij niets uit ;)
    Uiteindelijk zullen we het toch niet weten haha!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wanneer denken jullie te kunnen gaan testen? Ik denk 18 april... maar aangezien ik sinds mijn zoontje een lf tussen de 9 en 13 heb gehad is het maar afwachten.

Als ik op 11 dpo nog niet ongi ben geworden dan doe ik een test. Ik heb smiddags namelijk een afspraak staan en dan is het wellicht handig als ik het misschien al weet.

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als me eisprong vandaag komt...dan kan ik 17e testten dus 2 dgn eerder als verwacht :D

mijn lf weet ik niet maar afzien van de laatste 2 mnd is die tussen de 12 en 13

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Laten we hopen op vandaag! Ik hoop voor jou, jij voor mij? Lijkt me wel een goed plan! haha!

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    haha zeker een goed plan!! :D wanneer mag jij testten dan?

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dan ook de 17e (dat is mijn officiele nod dag dan?) Want mijn ei moet vandaag ook springen anders eet ik mn schoen op :D
    Helaas heb ik sinds mijn zoontje nog geen lf van 14 dagen gehaald.

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    spannend lopen we gelijk op!

aan je banner te zien is je ei er ook eerder als wat je verwachtte

De paaseitjes zijn in de uitverkoop denk ik haha hier ook positieve test eerder als verwacht

13. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

Mar 20, 2013
    341
    18
    18
    Female
    Overijssel
    @cyntje78, als de ovutestklopt van afgelopen weekend klopt en ik een gemiddelde lf heb van 14 dagen (geeeeeen idee, ben hier beetje nieuw mee allemaal) dan zou 13april NOD zijn.
    Nu denk ik dat ik het de 12e dan maar eens ga testen. Maar dat zeg ik nu haha. Ik ben makkelijk over te halen eerder te testen...:/

@smiley3 ik denk inderdaad ook de zwemmer die als eerste bij ei aankomt en of dat nu van 3 dagen geleden is of van 1 dag...survival of the fittest lijkt me ;)

Maar kunnen jullie het niet testen volhouden tot NOD denk je?

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    cupcake mijn test is nu lichter en vanmorgen en gistermiddag en avond positief is me ei dan gesprongen?

zal zo foto plaatsen is aan t drogen haha
    maar bij de positieve test kwamen de T streepjes gelijk nu pas later .....

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Cupcake10... nope... ik ga dat never nooit niet volhouden, testen op/na nod haha!

@Smiley3... Een ei springt gemiddeld 24/48 uur na een posi ovutest. Het kan dus ook zijn dat ie morgen springt. Dusssss eigenlijk moet je vanavond weer aan de bak ;) tenminste, dat zou ik dan doen haha!
    Wij gaan vanavond ook nog maar een keer aan de bak.

16. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

Mar 20, 2013
    341
    18
    18
    Female
    Overijssel
    Okee, dan heb je dus vandaag of gister je lh-piek gehad.
    Zeker weten of je ei nu al gesprongen is kan niet geloof ik, aangezien ei binnen 24-48 uur springt na lh-piek en vandaag had je lh-piek, dus kan hij nog maximaal binnen 2 dagen springen....toch?
    :(

17. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

Mar 20, 2013
    341
    18
    18
    Female
    Overijssel
    Ben het eens met cyntje78! Vanavond weer hatseflatsen voor jullie beide:p

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    cupcake zie me topic met me lijstje de T streep is lichter en heb gister half 4 getest en was positief en smiddags rond half 12 was het bijna dus mischien tussen half 12 en half 4 dat hij positief was dat weet ik dus niet .......... vanmiddag komt de cb digital binnen kan er altijd 1 tegenaan gooien ...

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    snap er dus niks meer van

denk als de cb digitial binnen is met smiley dat ik die er tegen aan gooi.......( had juist besteld voor zekerheid ) als ik twijfelde met de test maar gister was die al duidelijk positief en verwachtte me ei niet zo vroeg

als ik hem dus gister tussen 12 en half 4 positief had is het dus nu net 24 uur dus dat zou kunnen of hij is half aan het springen haha pff weet t niet...

20. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

Mar 20, 2013
    341
    18
    18
    Female
    Overijssel
    Hahaha wat een raadsel, ja dat is dus het moeilijke, je kunt het eigenlijk niet uitrekenen wanneer je ei springt. Ik vond je test van vanochtend ook mooi hoor!

Share This Page