positieve ovu, maar wanneer precies klussen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cupcake10, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ja ik ook cupcake! maar ja gister ook hele avond positief

raar dat hij nu al lichter is...
    vanmorgen getest met 2e urine en koffie op en nu juist niet 2 uur niet geplast enzo

zit op jou topic te kletsen over mij hmm sorry!

2. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ach is niet erg joh.
    Uiteindelijk is ook een beetje de vraag wanneer nu precies te klussen als je posi ovu hebt (mijn vraag hier) en dat geld bij jou ook wel.
    Vind die van vanochtend meest positief. Zou daarom vanavond nog een keer los gaan in bed. Op de vraag wanneer nu precies en of je ei gesprongen is is geen duidelijk antwoord te krijgen.

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    maakt juist lastig omdat ik hier veel testen zie waarbij hij minder word waarbij dus gezegd word dat je ei dan gesprongen is...(in hoeverre minder dat is de vraag

vanmiddag rond 16:00 nog x testten..en vanaaf ook en anders idd nog x klussen! ben niet zo van de streepjes...maar toen die gister positief was schrok ik wel had het niet zo vroeg verwacht hihi.

als de T streep nu minder word mag ik vanuit gaan dat hij dus wel gesprongen is.
    Heb ook geen cervixslijm meer en steken nog wel gevoelig
    dat had ik gister en vanaf zaterdag al wel nl.

blijft lastig jij heb mooi lijstje ik dacht begin net met een mooi lijstje hihi...(en daarbij maar 1x geklust ik..) vanavond anders maar weer als die test niet minder word!

p.s me test van straks gezien?

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als de cb binnen is met smiley en krijg leeg rondje dan kan ik er denk ik wel vanuit gaan dat hij gesprongen is ?

5. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Je lh-piek kan wel even aanhouden geloof ik, je hebt denk ik gisteren aan het begin van je piek getest en vanochtend/vanmiddag was misschien einde van je piek vandaar dat ie nu lichter wordt. (heb je test gezien ja, ook al wordt test lichter, ei kan nog springen binnen 2 dgn)
    Maar als test lichter wordt betekent niet dat ie gesprongen is he, sommige meiden hier hebben meerdere dagen achter elkaar een piek omdat ei nog moet springen.
    lhpiek betekent niet dat je ei ook gesprongen is, dat doet ie binnen 24-48 uur. Dus uitgaande van je rijtje springt ie vandaag of morgen gok ik...maar dat zeg ik, helemaal zeker weten doe je dat nooit.

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ben dus door forum heen gaan spitten sommige hadden dus ook korte LH piek...als je korte LH piek heb springt je ei dan ook eerder of is het ook gewoon tussen 24-48 uur

7. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Geeeen idee;)

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    test straks nog een keer....tot vanavond en kijk hoe de test dan is..in ieder geval verders niks te bekennen wat ik de dagen ervoor wel had.

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou dames,
    Ik denk dat mn ovutest niet positief (genoeg) is geweest? Mijn temp is vandaag namelijk nog steeds laag :(
    Afgelopen dinsdag dacht ik dus een posi ovutest te hebben gehad. Vandaag vrijdag en nog steeds geen eisprong gehad.

Dus wij klussen maar weer door :/

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hoe is je ovu test dan?

nadat die positief was?

hier eergister rond 1 uur ong positief tot gistermorgen en erna nam het af net nog 1x getest en T streep is bijna niet te bekennen meer

11. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Hmm dus als ik het goed begrijp moet na je eisprong je temp stijgen?
    Is dan toch raar dat je test dinsdag zo donker kleurde he?
    Ga je vandaag of morgen ook weer testen of temp je nu alleen?

Dacht dat je wat betreft klussen nu ook vakantie kon houden...is het geen idee anders vanaf nu om de dag te klussen? Dan hou je de gezelligheid er nog een beetje in ;)

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ey cupcake

in je handtekening staat 30 maart paasei gehad (positieve ovutest) weet je ook wanneer je ei is gesprongen?

positieve test is je eisprong toch niet...

13. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Heey Smiley,
    Nee dat weet ik niet precies, kan zomaar die dag zijn geweest of de 31e...

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    gister hoorde ik steeds (niet van jou) dat het na 1e positieve test 24-36 uur duurt voordat die springt..
    dus dan is je ei toch meestal dag later...

zelf weet ik dus echt niet wanneer het is gesprongen denk wel gister heb sinds gister nergens meer last van en vanaf zondag tot eergisternacht nog wel nadat me testten negatief werden niet meer...:(

maand ervoor me ei heeeeeeel goed gevoel hevige ongi kramp paar uur

15. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ik gok dat hij de 31e is gesprongen (had toen 's middags 'vruchtbaar' en waterig slijmverlies. Dus als je het zo stelt ongeveer 24-28 uur later.
    Maar we hebben het zaterdagavond en zondagavond gezellig gemaakt in bed dus kan hem niet gemist hebben ;)

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    had het dus alleen de dag vd de 1e positieve ovutest (en al 4 dgn ervoor) en de volgende dag niks meer... ook al gaf test nog sochtends nog positief en erna negatieff.

de dag van positieve ovutest was het met klussen wel veel (slijm en goed nat) sorry voor details

en dag erna niks meer ............wel voor zekerheid gister na 00:00 uur geklust..

uitgaan van mij 1e positeve test is het geen 24 uur . iets minder als ik uitga dat nergens meer last van had en geen steken enzo

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ja, na de eisprong stijgt de temp met minimaal 0.3 en hoger. Tot aan de ongi. Na 3 dagen een hogere temp geeft fertility friend een kruis op de dag dat ik mijn ei heb gehad.

Gisteren geen ovutest gedaan omdat ze op waren.
    Vandaag maar weer een nieuwe doos gehaald. Het zou dus kunnen dat ik gisteren een posi ovutest zou hebben gehad. Dat zou ik dan morgen aan mijn temp kunnen zien.

We gaan nu maar om de dag klussen ja ;) Gisteren werd het erg laat en hebben we niet meer geklust. Vanavond nog maar eens dan. Mocht mijn ei vandaag springen dan zijn we nog op tijd hoop ik.

18. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ben benieuwd naar je ovutesten de aankomende dagen!
    Have fun vanavond :D Je zal vast nog op tijd zijn en anders ligt er nog een voorraad klaar van eergisteren toch ;)

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    je bent hierna toe aan 9 maanden vakantie hihih

ben benieuwd

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Whahaha..... 9 maanden vakantie, dat zou lekker zijn. Gewoon het niet meer "moeten"

Maar ik heb net na 4 uur niets gedronken te hebben weer getest, ovutest van de Mediq apotheek en guess what? Hij is positief! Eigenlijk direct al. Positiever en ook sneller positief als die van Test point afgelopen dinsdag. Dusssss.... vanavond klussen! Mijn vriend zal onderhand wel gek van me worden haha! En voor straf morgen ook nog eens klussen :D

Deel Deze Pagina