positieve ovu, maar wanneer precies klussen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cupcake10, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Als je dan nog niet goed zit hihi
    idd het niet meer moeten zou fijn zijn

Als die nu positief is komt het wel overeen met je banner;)

have fun enne sterkte voor je mannentje:D

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Smiley.... thanx! En nu maar hopen dat mijn lf lang genoeg is.

Nu mn knulletje uit bed halen... ligt nu te kletsen. Hij heeft slecht geslapen vanmiddag omdat hij om 12.30 huilend wakker werd. Ik denk buikpijn. Hij kan zo over zijn toeren zijn als hij ergens pijn heeft dat er geen land met hem te bezeilen is. Zo sneu... maar de zetpil heeft geholpen.

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    gelukkig dat de zetpil geholpen heeft
    pff als je eigen kinderen ziek zijn of wat anders dan voel je je zo machteloos en enigste wat je dan wilt is overnemen:)

4. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Oeh vandaag posi test ja!!?? fijnnnnn, nog meer klussen!;)

Zielig dat je zoontje ziek(ig) is. Maar wel fijn dat zo'n zetpil werkt he.

Hier beginnen de kwaaltjes al (of ik denk dat het zo is haha) Misschien ook een zetpil dr in?:p

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    haha serieus al kwaaltjes..het kan hoor ;)

heb nog wel doosje zetpillen hier voor kids:p

6. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Haha! ik heb mn vriend eens gevraagd paracetamol voor me mee te brengen toen ik ziek was. Kwam ie met paracetamol-zetpillen thuis....die liggen nog steeds hier in de kast, onaangebroken ;)

Ja kwaaltjes, steken in borsten en gevoelige/jeukende/brandende tepels. Ook gisteren na avondeten misselijk (heb ik nooit, ik hou van veel en lekker eten haha) en steekjes in onderbuik en bij schaambeen. Erg apart kan ik je vertellen.

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    bij me vorige zwangerschap wist ik week van te voren dat het raak was en waarom? het gevoel en iets wat misselijk savonds en minder avond eten en me (.)(.) oja borrelende darmen:(

hoop dat het raak is voor je:D
    Ga je wachtten met testten tot je nod:D

8. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Oehh jouw kwaaltjes lijken wel op die van mij. Maar dan denk ik, ik kan toch nu al 5/6 dagen na ovu nog niks voelen? Misschien beeld ik het me in haha. Afwachtennnnnnnnn:cool:
    Ik denk er nu aan om 12 apr te testen, 13 dpo. ('s avonds feestje en ivm wijntjes en likeurtjes handig om te weten ;)
    Hoop dat ik het volhoudt haha

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    dat is nog een weekje moet lukken toch

bij me vorige zwangerschap had ik voor me nod wel gedronken:)
    maar had die kwaaltjes net 2 dgn later allemaal en week later positieve knaltest

10. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ja moet lukken, hoop ik haha.
    Tja dat is dan ff het moeilijke he, wel of niet drinken na ovu en tot nod. Denk dat het niet heel veel kwaad kan, maar voor de zekerheid he....
    Heb je een jongen of meisje? en hoe oud?

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    5/6 dagen na ovulatie zou het kunnen beginnen hoor! Vind het ook altijd spannend bij anderen ;)

Wat bij mij een goed teken is, is zware borsten. Want dat had ik bij mijn zoontje en nu al die maanden niet gehad.
    Wel al het andere haha! Vorig jaar deze tijd liep ik kokhalzend een winkel uit.... 3 dagen later ongi.... damn :(

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Je mag hier trouwens wel een zetpil 240 mg komen halen hoor! :D We hebben er genoeg!

Misschien was het wel buikpijn van de 3 boterhammen tussen de middag. Zou het anders niet weten.
    Ons zoontje krijgt ook altijd buikpijn als hij (dubbele) ooronsteking heeft is me opgevallen.

Deel Deze Pagina