Ovulatietest nooit positief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xAnne5, Feb 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xAnne5

xAnne5 Lid

Jan 1, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vorige maand heb ik voor het eerst 2 weken lang, dagelijks, een ovulatie test gedaan.. die was nooit positief, wel 2x een heel vaag streepje waarbij ik toch exact 2 weken later toch ongesteld werd..
    nu ben ik morgen 2 weken voor mijn menstruatie (=dus eisprong..) en weer geen positieve test...
    zijn er meer mensen die nooit een echt positieve test te zien krijgen?
    hoop op jullie reactie & alvast bedankt

Groetjes Anne

2. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Heb je al een ander merk geprobeerd? Kan soms het verschil maken.

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Het is niet altijd zo dat je precies 2 weken voor je nod een eisprong hebt. Dit kan per vrouw verschillen. Ik zou nog een aantal dagen doortesten.

4. xAnne5

xAnne5 Lid

Jan 1, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 verschillende merken geprobeerd, bij de ene geen streep en bij de ander een lichte.. kan inderdaad nog even door testen maar de vorige keer dus echt 2 weken lang geen enkele positieve test en vervolgens wel ongesteld geworden zo'n 2,5-3 weken na de 1e test

5. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Dan zou het best kunnen dat je ei wat later is en je lf iets korter. Ik zou ook nog even doortesten. Succes!

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik heb alleen positieve bij sensitest extra gevoelig. Bij andere merken wel streepjes en is de donkerste de positieve maar nooit zoals officieel zou moeten. Je zou een keer langer door kunnen testen om te kijken of hij later komt en anders Rie ik gebruik eens proberen

7. xAnne5

xAnne5 Lid

Jan 1, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip! Klinkt alsof we hetzelfde probleem hebben haha, zal na mn volgende menstruatie die van jou eens proberen

8. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Ik had met action geen officiële positieve testen.
    Ik gebruik de extra gevoelige van 2besure. Die werken voor mij super, en zijn goedkoper dan de sensitest en zwanger&kids.

Share This Page