Test je bij een langere LF ook later positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jiska, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hallo dames,

Ik heb een beetje rond zitten neuzen op hoeveel DPO je positief kunt testen. Nu vroeg ik me af: ik heb normaal een vrij lange cyclus van zo'n 30/31 dagen. Mijn NOD valt dus zo'n 15/16 dagen na mijn eisprong. Ik lees verschillende meningen over dat je dan ook later positief zou kunnen testen. Ik heb nu 13 dagen geleden m'n IUI inseminatie gehad maar heb pas over 2 dagen m'n NOD. Heeft eerder testen al zin (omdat ik toch al 13 DPO zit) of moet ik door m'n langere cyclus ook langer wachten?

Klinkt wat warrig maar hoop dat jullie me begrijpen :).

O ja, betekent een langere LF ook automatisch dat een eventuele innesteling ook langer duurt (en je dus later positief test)?

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Je kunt een tekstje proberen

3. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    tekstje :D

4. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Het zou nu sowieso niet meer om ochtendurine gaan dus ik zou het morgenochtend kunnen proberen (heb Kruidvat 2 v. 5 liggen).

Maar het gaat met niet zozeer om het feit of ik het zou kunnen proberen maar meer om de theorie. Dus: betekent een lange LF ook later positief testen?

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik neem aan dat je zeker bent van je eisprong?
    Want ik had een cyclus van 31-33 dagen, maar een LF van 14 dagen, de lengte zat 'm dus in een latere eisprong.

Ik heb 12 dpo voor het eerst getest en toen al duidelijk positief. Ik denk dat ik 10 dpo met ochtendurine ook al wel een streepje zou hebben gezien ;)...

Aan de andere kant, bij mijn dochter testte ik (terugrekenend obv termijnecho) pas positief rond de 18 dpo (late innestelling??)... Dus je weet het allemaal maar nooit.

Ik zou 13 dpo, zeker als je lijf ook nog andere signalen geeft, best een testje durven wagen.

Veel succes!

(maar het antwoord op je echte vraag weet ik dus niet ;))

Deel Deze Pagina