Positieve Ovu-test als zw-test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babs81, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Door een verkeerde bestelling gekregen te hebben, heb ik de laatste 4dagen voor mijn NOD getest met ovulatie testen

Omdat ik kon zien hoe het bij mij werkte die testen , als zwangerschapstest :oops: gewoon uit pure nieuwschierigheid.
    En hij gaf gisterenavond VET POSITIEF aan

MAAR BEN/WAS WEL ONGESTELD GEWORDEN!
    Dus meiden... niet met ovu-testen klooien, om te kijken of je zwanger bent! Het werkt gewoon niet! :oops: :oops: Gewoon een zwangerschapstest doen!

Hoop dat er meer meiden zich melden... en gewoon ongesteld zijn geworden!Of zwanger natuurlijk

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij waren mn ovutesten wel knalpositief toen ik zwanger was, zelfs nog een op 31 weken haha!

Maar wel jammer voor je zeg, kan je niet wle zwanger zijn geweest en dat t helaas is mis gegaan?

3. babs81

babs81 Niet meer actief

Had inderdaad van de week een positieve test ... wel HEEEEEL licht hoor... maar... die trok weg!!
    en theoretisch gezien.. (mijn man heeft een lage motiele zaadcellen) kan ik niet zwanger worden

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik ben dan toch benieuwd wat de ovutest meet, dat ie zo posi is. Een ovutest meet zowel hcg als lh, maar lh zal wel niet meer meetbaar zijn als je dichter bij je nod komt.

Ik weet wel dat je er niet vanuit mag gaan en dat je een ovutest beter niet als zw. test kan gebruiken, maar veel zwangere hebben toch ook een posi ovutest.

Vreemd....

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

1/3 van alle bevruchtingen gaat voor nod fout, dus het zou wel kunnen. Een ovutest ziet hcg aan voor lh vandaar dat hij posi word bij een zwangerschap. Maar het hoeft niet altijd, ik teste 4 dagen voor nod positief en met een ovutest niet ( nu wel, nu is het teststreepje zwart)

6. babs81

babs81 Niet meer actief

Nou ik ga morgen ECHT bellen voor een bloedtest voor de bekende rheuses-factor Vind het namelijk erg raar inderdaad! En nu ik terug denk.. Heb ik wel een innestelingsbloeding gehad mar heeft raar op dag 5 en 7 na de eisprong

Een echo om me eens inwendig te bekijken , lijkt me ook wel eens op zijn tijd!
    Wachten duurd een beetje telang.. Men zegt.. wachten word beloond.. Maar iedere maand na het wachten word ik wéér beloond met een fijne bloeding!

7. SeaShell

Waarom voor de rhesus factor meid? Als je - bloed hebt krijg je bij week 30 en na de bevalling een spuit, of bedoel je dat het ook met de rhesusfactor te maken kan hebben dat je een vmk krijgt?
    Maar er zijn best veel meiden met een positieve ovutest die ongi worden, hoeft ook niet altijd een zwangerschap te betekenen

Heel veel succes meid!
    Dikke knuffel

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Bij de oudste hebben ze dat gecheckt.. Bij de jongste niet.. en inderdaad als ik die rheuses-factor zou hebben.. zou ik nooit een zwangerschap kunnen behouden!!
    Die zal altijd eindigen in een vmk of mk

Blijf het raar vinden, ik heb 2kinderen allebij in de eerste ronde
    En mijn vriend heeft ook 2 kinderen. Ook in de eerste ronde gebeurd!

Dus beetje raar dat je nu 15maand bezig bent TOCH?
    Ga ook niet vanuit dat ik een vmk gehad heb hoor ;) helemaal niet trouwens!

9. SeaShell

Idd vervelend meid :( maar als jij + bloed hebt is alles oke, neem aan dat je dat hebt? anders zouden ze je sowieso bij de oudste een anti d prik gegeven moeten hebben tijdens de zwangerschap en na de bevalling, en bij de jongste dus ook, dus misschien hebben ze het bij de jongste niet bij jou gecontroleerd omdat ze van de vorig zwangerschap wisyen dat je rhesus + was? ze kijken wel altijd na de geboorte wat voor bloedgroep je kindje heeft, maar dit doen ze volgens mij alleen als je zelf - bloed hebt.. Wel raar dat ze dit bij de jongste niet nagekeken hebben dan

Liefs daantje

10. SeaShell

Trouwens niet elke zwangerschap zal dan in een mk hoeven eindigen, dat ligt dan aan de bloedgroep van het kindje, stel je hebt daadwerkelijk - bloed en je kindje + dan is het niet goed nee, maar je kindje kan ook - bloed hebben ( ligt er ook aan wat voor bloedgroep hij heeft)

Maar als je na de bevallingen en tijdens de zwangerschap een anti d injectie hebt gehad dan zou de rhesusfactor niks uit hoeven maken.

Hoop voor je dat alles ford is meid!

11. babs81

babs81 Niet meer actief

We gaan gewoon ECHT alles uitsluiten.. En ga niet half jaar nog wachten..
    En dan hopen dat het goed zit, anders word de kans steeds kleiner! :oops:

Tnx meid! :D

12. babs81

babs81 Niet meer actief

2de daag van mijn cyclus... en mijn ovutest blijft VET positief! streepje komt meteen erop....

RAAR/VAAAAAAAAAAG

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en je hebt wel een echte ongi nu?

14. babs81

babs81 Niet meer actief

Iemand een verklaring hiervoor?

15. babs81

babs81 Niet meer actief

JAAAAAAAAAAA en hoe... :evil:

16. babs81

babs81 Niet meer actief

Gebruik de super plus tampons... en die knalde er net gewoon uit.. zo vol hij zat.. en dat in anderhalve uur...

17. SeaShell

Hey meid
    Misschien dat je met een andere ovutest negatief test, ikzelf vind die babyboom echt rottesten, net als de kruidvat ovutesten, die geven zelfs bij mijn vriend positief en tijdens mijn ongi ook.. Ook vind ik de babyboomtesten er nooit vet posi uitzien, zie mijn album voor een vb van een sensitest ovutest, die zijn veel duidelijker..

Ik denk echt dat het aan de ovutest ligt meid

18. babs81

babs81 Niet meer actief

Kijk even in mijn album.. bij me eerste geuploade foto, zijn ook dezelfde testen
    En het zijn geen babyboom testen , maar van matcare..
    En zoals je in mijn album ziet.. hebben die nooit pos. aangegeven.. alleen op de dag zelf

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Help!
    Ik heb gister en vanmorgen getest met een zwangerschapstest: heel licht streepje.
    Net digitale cd gedaan: niet zwanger.
    Net een ovutest gedaan: Duidelijke streep (Zie album)

Wat denken jullie? :confused: :(

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik had dus ook al 3 dagen posi ovu test heb er maar een zwangerschapstest bij acheraan gegooid en tada zo zwanger als maar kan.

Deel Deze Pagina