zo lang bruinverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sanoo, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    hoi dames ik heb even een vraagje,
    nadat ik 10 dagen overtijd was en al een test gedaan had kreeg ik bruinverlies. dat duurt nu al 8 dagen! nu is het wel bijna weg maar geen moment heb ik helder bloed gehad.
    ik heb al een paar testen gedaan maar steeds negatief. Lijkt me dus dat ik niet zwanger ben maar waarom word ik dan niet gewoon ongi?
    iemand een idee?

2. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!
    Wat vervelend voor je, die onzekerheid! Ik heb het zelf nooit gehad, wel bruinverlies, maar meestal ongeveer een dag of 3 voordat ik ongesteld word.
    Ben je misschien pas gestopt met de pil, dat je cyclus nog wat op gang moet komen?
    Veel succes in ieder geval!

3. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    niemand?

4. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    sorry was te snel :)
    nee ben al 3 jaar geleden gestopt met de pil omdat ik em steeds vergat. dus dat kan het niet zijn.. heb dit nooit eerder gehad trouwens. normaal is het bruinverlies en dezelfde dag ongi..

5. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    We posten idd tegelijk net!
    Hmmm wel vreemd dat je dat nooit eerder hebt gehad. Wanneer heb je voor de laatste keer getest? Anders misschien even contact opnemen met je huisarts?

6. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    heb gister nog getest! denk inderdaad dat ik als ik nog niet ongi ben maandag maar ff de ha ga bellen.. dankje voor je reactie!
    liefs

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Sanoo,

Hier ook bruinverlies, precies op mijn nod. Dit duurde ongeveer 2,5 dag.
    Test ook neg.
    Ik bel vrijdagmiddag met de gyn want ik snap er ook niks van!

Laat je eens weten wat jou ha zegt?

xx Roosje

8. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    oh ik ben blij dat ik niet de enige ben!
    wil je laten weten wat de gyn zei? ben wel benieuwd. ik denk dat ik morgen de huisarts bel.
    liefs

9. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik had de laatste keer al 5 dagen voor mijn NOD beetje bruin verlies en op mijn NOD werd het wat meer bruin voor 2 dagen en nog een paar dagen beetje bruin. Geen rood gezien. Ook een test gedaan die negatief was. Maar ik kreeg netjes na 16 dagen een positieve Ovulatie test, dus ik was echt gewoon ongesteld geweest. Helaas. Had 2 dagen voor ik een positieve Ovulatie test had 2 negatieve Ovutesten, dus het was niet dat ik zwanger was dat ie positief teste. (dat hoor je ook nog wel eens),
    bar

Deel Deze Pagina