hoi damens ben op dinsdag begonnen met de ovutesten en had ook meteen een knaller. Ik denk mn ei woensdag avond 22 uur te hebben gevoeld. Daarna werden de testen lichter... maar ik heb zojuist weer een ovutest gedaan en zag weer een streepje. Geen knaller en lichter dan de teststreep.. mijn vraag is hoe lang na je ei moet je een blanco ovutest hebben?? Verschilt dat of?? vanaf wanneer zou ik al symptonen kunnen hebben. Voel me nu ontzettend misselijk.. maar dat hoeft nix te zeggen want ben niet zo lekker..
Ik heb bijna altijd wel een tweede streep. Niet zo donker als de controlestreep, maar wel te zien (niet turen). Dus volgens mij verschilt het per persoon. Ik duim voor je dat je zwanger bent!
ok.. maar heb jij gedurend je hele cyclus dus een streepje die te zien is? ik dacht altijd dat die verdween en de ovu weer blanco was.. ik hoop het ook.. nog veeel te vroeg hoor maar hoop eind volgende week symptonen te hebben
Ik heb altijd een licht tweede streepje. Veel vrouwen hoor. Daarom zegt men ook dat ze pas positief zijn als ze echt knallen.
Ja had toen een knaller... was donkerder dan teststreep. Maar blijf nu nog steeds een duidelijke streep behouden ( iets lichter dan conyrole streep)