Haaai! Heb na een paar dagen, voor het eerst testen een prachtige ovulatietest te pakken!! Maar wat ga ik nu doen? Ik wil eigenlijk gelijk actie in de tent Maar is dat slim of kan ik beter wachten? Hij is van zwangerenkids, zo'n dipstick. Op de beschrijving staat dat je dan na 24 uur en voor 48 uur met elkaar naar bed moet. Maar denk eigenlijk, beter nu én morgen...maar ja, niet zo goed qua zaad....Maar wil de kans die er nu is grijpen.... Wat is wijsheid? Iemand hier wijze raad?? Thanx!
Je bent net begonnen meid, met zwanger worden. Probeer eerst nog te genieten van het doen wanneer jullie willen en niet direct oh posi test ? Moet ik nou nu of morgen sex hebben. Zou er niet te veel over nadenken en lekker elke dag doen tot je er genoeg van krijgt
Nee begrijp ik, maar als ik niets doe, raak ik zeker niet zwanger. En dat ik net begonnen ben, maakt voor mij niet uit. Heb al jaren moeten wachten tot in eindelijk met de pil kon stoppen, dus nu wil ik er voor gaan ook Als je het eenmaal in je kop krijgt....
Ja ik ken het, dat jaren wachten. Met mn exvriend bezig geweest voor een klein wonder, jaar over gedaan en niet gekregen ( gelukkig uiteindelijk ). En dan drie jaar wel de wens hebben, maar geen vriend of iets . Zelfs mijzelf wijs gemaakt toch geen kinderen te willen, haha. April gestopt met de pil en direct zwanger, gewoon sex gehad wanneer we zin en tijd hadden, heerlijk . Geen eisprong bij gehouden ( voel ik wel altijd ).. En dat blijf ik voorlopig lekker zo doen hoor. Dat verplichte sex kan altijd nog mocht het niet lukken om nogmaals zwanger te raken.. Voor nu ik kan niet wachten tot ik weer sex kan hebben met mn vriend.. Dus meid zet hem op en bespring je vriend maar lekker de hele week whaha.
Ow ja dan weet je er alles van! Ik moest eers mijn studie afmaken en toen nog een goed huis en toen nog wat geld op orde brengen. Dus ja, nu eindelijk mag het, en aangezien mijn zus en haar man geen kinderen kunnen krijgen, heb ik een soort de angst dat het bij mij ook moeilijk zal gaan (hoeft natuurlijk niet, maar ben er van jongs af aan al bang voor). Dus wij wilde het gelijk wat serieuzer aanpakken. Wel gaaf dat je direct zwanger was! Schrok je niet? Lijkt me dat je dan toch een beetje verbaasd bent! Maar zie ik aan je banner dat je het kindje verloren bent?
Jaa dat is erg die angsten als het zo dichtbij je staat dat ongewenst kinderloos blijven. Maar toch proberen te genieten nog hoor. Het kan volgens mij wat stress leveren als het direct zo een gemoet wordt. Ik schrok me rot ja dat het direct raak was, had dat absoluut niet verwacht. Mij is verteld dat ik niet zo makkelijk zwanger zal raken, en als ik dan aan de eerdere poging denkt, toen was het met een jaar ook niet raak. Dus ik had stiekem verwacht dat het wel een jaar of langer zou duren. Maar het is inderdaad helaas mis gegaan.
Gewoon lekker aan de klus op alle dagen. Beetje een fabel dat het slecht zou zijn voor het zaad tenzij er aantoonbaar iets met het zaad is. Veel plezier, en dit is ook sporten toch?
Ow echt? Waarom veranderen ze toch al die feiten en fabels continu Ontzettend sporten...en soms een beetje aanvoeren haha