Lieve meiden, Ik kon met niet inhouden om een testje te doen aangezien ik bom vol vage klachtjes zit zoals: -steken in liezen -in de morgen misselijk/weeig in mn maag -moe -Soms steken in de borsten -buikpijn onderin Deze klachten had ik precies bij mn meisjes ook en daarom kon ik het toch niet laten toen ik langs de trekpleister liep om een testje te halen. Alsof ze me riepen whaha. Nu heb ik m dus gedaan en ik zag onderin de test een brede lijn komen waar de + moet komen. Geen dunne,even breed als de - lijn alleen onderin dus. Ik heb er een foto van gemaakt maar kwaliteit is niet zo goed want heb m net met mn mobieltje gemaakt aangezien mijn digitale camera WEER stuk is. Zien jullie ook iets? Ben benieuwd!
Tis echt een rotfototje haha Misschien zie ik gewoon het voorgedrukte lijntje zitten? Maar t gekke was dat ie langzaam wat duidelijker werd nadat de test door liep.
Zou begin deze week mn ongi hebben. En aangezien t al donderdag is werd ik nu wel HEEL ongeduldig. Maar jij ziet echt iets????? *stuiter-stuiter*
Ik heb is flink zitten turen maar ik denk ook echt wel iets te zien! Licht maar het lijkt een +. Meid ik hoop het toch zo voor je! Zelf vind ik dit al spannend haha. Laat staan hoe jij je voelt. Zit alles steeds te volgen en hoopte al op een fotootje haha. Misschien nog een gewonen Kruidvat 2v5 euro doen? Die zijn gevoelig en duidelijk. Duimen draaien hier hoor!
Ik zie ook zeker wat, onderin inderdaad duidelijker maar volgens mij een hele plus hoor.. haal morgen kruidvat 2v5 euro, is wat makkelijker dan een plus...
Net toch buikpijn en jawel,helaas licht bloedverlies. Nu had ik dit ook bij mijn laatste zwangerschap maar ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ben geworden. Toch gek dat er een lichte + op de test staat dan. Maar goed,heb nu in ieder geval duidelijkheid en op naar de 2e ronde Overigens had ik bij de zwangerschap van mijn overleden kindje ook bloedverlies terwijl ik gewoon zwanger was. En dus ook bij mn laatste zwangerschap. Alleen bij mn oudste had ik het niet. (ben 3x zwanger geweest,2e kindje moeten laten gaan helaas) Ga er niet vanuit dat het weer zo is hoor,denk echt dat ik gewoon ongesteld ben. Voor mij dus geen CB testen meer hehe
OOOoooooohhhhhh ik ben LOMP meiden! Ik reken ff terug met mn kalender erbij. Ik zit zo te tellen en ik blijk een week te vroeg te zijn! Ik dacht echt dat ik een week verder in mn cyclus zat! Maar ipv 28 a 30 dagen zit ik nu op dag 24! En nu bloedverlies????? Heeel vaag want ik ben altijd STIPT! Snap er echt niks meer van. Gek spul een vrouwenlichaam! whahaha
Zou kunnen maar dat geeft toch niet zoveel buikpijn? Werd net ook helemaal duizelig,dat heb ik nog nooit gehad bij een ongi.
Dan loop je gelijk met mij, ja ik dag 25 maar heb dus ook beetje bruinverlies en paar dagen terug roze dus denk zelf innesteling.. Heb dit precies hetzelfde bij mijn zoontje gehad en ook bij de mk alleen toen stopte het het niet.. Successs... Zou wel een mooie vroege test zijn hoor! Ik duim voor je!