Binnenkort willen wij gaan proberen zwanger te worden. Ik wil daarom tegen die tijd dipsticks bestellen. Het gaat me eigenlijk vooral om de zwangerschapstests, en misschien ook ovutestjes. Waar bestellen jullie en waar hebben jullie goede ervaringen mee?
ovu testen gebruik ik deze maand voor het eerst van zwanger en kids bevalt me goed. zw testen gebruik ik 2 voor 5 van kruidvat
Ik heb altijd de ovutesten van Zwanger en Kids. Wat zwangerschapstesten schijnen deze weer minder te zijn. Ik hoor hele goede dingen over de kruidvat 2 voor 5euro testen. Succes!
Ik heb verschillende zwangerschapstesten. Van zowel kruidvat eigen merk, clear blue, predictor, kruidvat 2 voor 5 euro. Ben er wel achter dat het onzin is om van die dure testen te kopen. Kruidvast 2v5 zijn echt prima (maar is geen dipstick; met een pipet laat je wat druppeltjes op de test vallen). Toen ik probeerde zwanger te worden, deed ik elke maand een kruidvat 2v5 test; niet zo duur . Toen ik zwanger bleek te zijn; heb ik 3 (verschillende) testen achter elkaar gedaan omdat ik het niet kon bevatten hihi.
Ik sluit me aan bij Hettie. Ovu testen, dipsticks van zwanger & kids, goedkoop en makkelijk en goed. En zwangerschapstest echt de kv2v5. Succes!
De meeste gebruiken de dipsticks.. helaas bij mij kreeg ik geen piek. ik gebruik de clearblue ovulatietesten, een stuk duurder maar werken bij mij wel heel goed! iedere maand netjes een smily zwangerschapstesten.. ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro halen. inderdaad zijn die gewoon goed en goedkoop succes binnenkort!!