Dames wat ben ik bang, vanmorgen deze test gedaan. Ipv heeel blij te zijn ben ik nu TE bang pff http://i.imgur.com/P3Kqe.jpg Laatste menstruatie was op 8 september, 23 en 24 september positieve ovutesten gehad, hoever ben ik nu dan?
Zwanger zijn na miskramen is gewoon niet leuk Gefeliciteerd en sterkte in 1, die eerste weken duren laaaaaang. Voelt nog als de dag van gisteren hoe de dagen voorbij kropen vol angst. Ik duim voor je. Ik denk 3w3/3w4 dagen? Teste je bij je vorige zwangerschappen ook vroeg positief?
Dankje wel loki Omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus is en dus ook niet weet wanneer mijn nod is dacht ik laat ik ff testen, en toen zag ik dat streepje. Normaal test ik 1 à 2 dgn voor nod.
Voor de termijn een mooie streep. Ik snap je angst. Heel, heel erg begrijpelijk. Probeer het toch wat los te laten.
Het klinkt moeilijk maar probeer te genieten! Hier ook 4 Vlinder en kijk mijn banner nu.. Vraag wel gewoon elke week een echo.
Ik hoop dat alles nu wel goed mag gaan. Sterkte! En natuurlijk gefeliciteerd. Ik hoop dat je toch kan gan genieten.
Toch gefeliciteerd! Ik weet hoe je je voelt: ik heb in de laatste 12 maanden twee mk gehad en heb ook gisteravond weer positief getest..Ik ben wel blij maar heel gelaten...
@ roan gefeliciteerd meid, dit worden ook weer voor jou spannende tijden, we gaan voor een plakbeeb hè?! Heb vandaag weer getest, dit keer met middagurine (ik weet stom van mij om te testen maar ben zo onzeker) Dit is het resultaat: http://i.imgur.com/L1m6w.jpg
Noenoe, allereerst voorzichtig gefeliciteerd! Ik ken jouw angst helaas ook. Je doet er niet zo heel veel tegen en het geeft ook niet dat je ongerust bent, dat is een logisch gevolg van wat je hebt meegemaakt. Je kunt kijken of je een vroege echo mag laten maken, dat wil nog eens helpen. En verder sterkte met wachten en ik duim voor je dat deze wel mag blijven plakken .
Ik heb niet nog eens getest, en ik kan het op zich redelijk loslaten. Allebei mijn mk waren eigenlijk ma, we kwamen er beide keren bij de tweede echo rond 8 weken achter. Ik heb er nu voor gekozen om pas rond de 8,9 weken de eerste echo te laten maken, ik vond het echt enorm zwaar om de teleurstelling te moeten verwerken als je eerst een goede echo hebt bij 5,5 week. Wij hadden allebei de keren een kloppend hartje gezien en dan denk je: gaat goed dus. Om er 2,5 week later onderuit gehaald te worden omdat het weer mis is gegaan. Dit moeten gewoon plakbeebjes worden Noenoe, we gaan ervoor!
@ Brix, so jij hebt ook genoeg meegemaakt zeg? Jij ook heel veel sterkte en dat je ook gauw weer verblijd mag worden. Als alles goed gaat dan ga ik rond de 7 wkn voor een echo, dan moet er sowieso wel een hartactie zijn. @ roan, wat goed van jou dat je niet de drang hebt om te testen. Als het aan mij lag dan testte ik wel elke dag, maar ja daar bereik ik ook niks mee, wordt daar alleen maar nog onzekerder van. Ik snap precies wat jij bedoelt met een wat latere echo. Ik heb alleen bij m'n 2de zwangerschap een hartje zien kloppen en dat gaf me zo'n goed gevoel, ik dacht dit zit echt goed en toen ik anderhalve week later ging was het gestopt. Mezelf kennende kan ik niet zo lang wachten tot de echo dus ik denk dat ik rond de 7wkn ga. We blijven positief
Meis, het is inderdaad super angstig de eerste weken. Ook hier herhaalde miskramen gehad en nu gelukkig, met behulp van Utrogestan, al weer bijna 17 weken zwanger. Sterkte met afwachten, de eerste weken zijn gewoon echt te spannend... Komt goed!