Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest 2v5 gedaan, 1 of 2 dagen voor mijn NOD maar wel op lf12 die normaal 11 is... Zien jullie ook een licht streepje? Wat denken jullie??? Alvast bedankt!!
Ik twijfel, het lijkt net of het niet goed doorgelopen is en de overgang lijkt daardoor op een streepje. Ben benieuwd naar je test van morgen of later vandaag.
Oh ik zit helemaal te shaken. In het echt is het streepje iets duidelijk te zien. Wanneer zal ik nog eens testen en welke test kan ik het best nemen dan?
Ik zeg zwanger... Van mijn zoontje begonnen ze ook zo en werden steeds donkerder... Dus ik zeg alvast gefeliciteerd...
spannend hoor,ik zie het 2de streepje toch wel hoor ik hoop voor je dat hij over 1 a 2 dagen donkerder is. ik ga voor je duimen!
ik zie ook duidelijk een tweede streep dus alvast gefeliciteerd......over 2 dagen nog eeen testje doen van het zelfde merk.....komt vast goed
Ik zie hem ook. En in het echt zijn ze altijd nog wat duidelijker dan op de foto, dus vanaf hier een voorzichtige felicitatie En inderdaad, je tempkaartje ziet er ook erg hoopvol uit!
Wooooh vind het nog zo onwerkelijk! Ik ga vandaag een clear blue digital kopen en 2v5 testen, dan morgen en overmorgen nog eens testen! Ik hoop zo dat ik echt zwanger ben en dat het blijft plakken!! Bedankt allemaal voor het kijken!
Ik zie het ook ook, de 1e foto is heel duidelijk te zien Voor alle zekerheid voor jezelf zou ik gewoon nog paar keer testen Alvast gefeliciteerd..