hai hai, het is een lang verhaal, wat ik kort zal houden maar t komt er op neer dat ik niet zeker weet of mijn ei nu op dag 14 of 16 springt. Ik heb enorme ovulatiepijnen, maar ze zeggen dat dat een paar dagen voor of na je ei kan zijn en dat je daar niets aan kan zeggen. Door gebrek aan slaap etc heb ik niet duidelijk kunnen temperaturen helaas dus daar word ik niet veel wijzer van. wat me wel opvalt is dat ik rond dag 15 en 16 echt last heb van moodswings en niet te genieten ben,heel schandalig, heb ergens toch het vermoeden dat dit samenhangt met de eisprong, wie heeft dit ook en dan voor, na of tijdens je ei? groetjes maaike
Ik heb het helaas voor, tijdens en na dat ik last heb van moodswings. En ja het hangt samen met de eisprong al die moodswings.
hoe weet je precies wanneer je ei is, doe e an tempen of heb je van die stripjes? ik baal gewoon zo enorm dat ik nu nog net zeker weet wanneer dat ei gesprongen is grrrrr....ik ga e maar vanuit dat het dag 14 15 of 16 is, volgende maand gewon door blijven klussen haha, moet goed gaan
Ik voel mijn ei aankomen, ik weet precies wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit. Door verschillende verschijnselen, en na 18 maanden dan weet je wel ongeveer hoe je lichaam werkt. Ja ik gebruik ovulatie testen en daarnaast doe ik ook temperaturen. Temperaturen doe ik laatste maanden minder, ik temp wanneer ik op mijn nod zit (zo kan ik weten of ik ongesteld word, dan daalt mijn temp) en als ik een positief ovulatie testje heb. Door middel van temperaturen is het een ideaal en goedkoop manier om te kijken of je een eisprong hebt en of die gesprongen is ja of nee. Natuurlijk meid ooit komt ons dagje ook wel
jeetje zeg, 18 maanden, maar ben je dan ook al 18 maanden bezig met zwanger worden? ik ben nu dus net 3 maanden gestopt, sinds 2 maanden aan het tempen en vanaf volgende maand gaan we ervoor.
Ja 18 maanden bezig met zwanger worden, helaas wel Nou meis, hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie en dat jullie niet al te lang hoeven te wachten op een kleine. Altijd moed blijven houden en laat het vooral leuk blijven