Positieve ovu-test na miskraam?? Hulp nodig!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by zoe1, Jun 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb 4 mei een miskraam gehad, Ben toen het vruchtje verloren dmv cytotec. 6 juni een zwangerschapstest die een heeeeeel licht streepje gaf, met dezelfde urine ovu-test gedaan --> negatief. Afgelopen dagen ook een ovu-test gedaan, allemaal negatief. Sinds gisteren een beetje bruin/roze verlies en zeurende buikpijn. Dacht dat mijn ongi er eindelijk aan kwam, maar het zet niet door. Net dus een ovu-test gedaan --> positief (cb digitaal), ook een zwangerschapstest--> heel licht streepje (vergelijkbaar met 6 juni). Ik heb mijn temp bijgehouden, is nog steeds laag...

Ik snap er niks meer van?! Wat denken jullie?? Zou dit een eisprong kunnen zijn, of toch ongi die er aan komt?

Ik zal een foto van de testen plaatsen!

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    De onderste is van een half uur geleden... Op de foto lijkt hij wat lichter! Hopelijk zien jullie ze uberhaupt :p

3. baby1985

baby1985 Bekend lid

Jan 21, 2012
    780
    0
    16
    Ik denk je eisprong;) aangezien je temp laag is :)

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Kan dat wel, aangezien er nog een klein beetje HCG in mijn bloed zit van mijn vorige zwangerschap? En het bruin/roze verlies?

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Hoelang was je zwanger? Normaliter kan je geen eisprong krijgen zolang er hcg aanwezig is en een ovu reageert daar ook op.

Vreemde is alleen dat je andere ovu testen nega waren.

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was 8 + 3 zwanger en het vruchtje is gestopt met 7 weken.

Vreemd hè! Ik begrijp er ook helemaal niks van... Volgens de VK op het forum kan je wel een eisprong krijgen met hcg in je bloed, ik hoor alleen verschillende verhalen!

Ik heb de ovu-testen elke dag op hetzelfde tijdstip gedaan, begrijp er ook helemaal niks meer van... :s haha

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn temp is nog niet gestegen vandaag....

Zijn er nog andere meiden die een idee hebben??

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Niemand? :(

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Het kan goed hoor. Ik heb na mijn MK'en ook nog licht posi getest, maar wel meteen een eisprong er achter aan. Daardoor werd ik zo snel weer zwanger... Had het ook niet verwacht. Maar het kan dus wel.

Ik denk een eisprong!

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL

Bedankt! Hopelijk is het ook mijn eisprong! Dan zou morgen mijn temp wel moeten stijgen... gisteren was hij 36.1 vandaag 36.4 (is mijn normale temp).

Zie dat jij al behoorlijk wat voor je kiezen hebt gehad :( Pfff niet eerlijk!!

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Heb je tussen 4 mei en 6 juni ook een keer getest om te kijken of HCG helemaal uit je lichaam verdwenen was? Dit kan namelijk best lang duren. Dit heeft bij mijn eerste miskraam dacht ik iets van drie weken geduurd voordat het lichtje streepje helemaal weg was. Je leest wel eens dat dit nog langer kan duren.

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb 1 en 4 juni ook getest, volgens mijn VK kon dit niet van mijn vorige zwangerschap zijn (ik had al mijn twijfels hoor), dus toen 6 juni de test heeeeel licht was werd het voor mij bevestigd dat het nog een nasleep os van mijn mk. Vind het alleen zo vreemd dat mijn ovu-testen vanaf 6 juni negatief zijn en gisteren positief! Net weer een gedaan, negatief! Snap er helemaal niks meer van.... :(

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn temp is omhoog gegaan, als hij morgen ook hoog is geeft FF aan dat vrijdag mijn eisprong is geweest! Kan blijkbaar dus toch met nog HCG in je bloed...

Share This Page