Hoi, ik heb de sensitest zwangerschapstesten, dipstick en de gewone, heb al 2 keer negatief getest en ben nu 1 dag overtijd. De sensitest moet volgens zeggen al 4 dgn voor nod positief testen, denken jullie dat een andere test beter is dan de sensi dipstick of zou het persoonlijk zijn, bij de een cb en bij de ander kv? Voel me trouwens wel erg zwanger, ben sinsd juni gestopt en had een normale cyclus met waarschijnlijk een mk in aug. of zeggen jullie morgen of overmorgen maar weer testen? hoop zo op het kleine wondertje!
hey mamavanyannick, bij iedereen reageren de testen weer anders, dus er is niet heel veel over te zeggen.. als je echt zwanger bent komt er op elke test wel een keer een streepje, als je maar niet te vroeg test!! ik heb zelf op 11dpo licht positief getest met de gevoelige dipsticks van zwanger&kids.. maargoed zoals ik al zei bij iedereen is het anders... succes en over een paar dagen gewoon nog eens testen!! overigens testen de meesten hier met de 2 voor 5 euro tests van kruidvat of trekpleister.. ik geloof wel dat die dingen behoorlijk goed werken