Ovulatie test, ben ik nou zo ongeduldig?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by 1986cindy, Nov 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    he meiden even een vraagje dit zijn mijn ovulatie testen van deze week.
    Nu had ik eigenlijk wel verwacht een positieve ovulatie test te zien. Kan het zijn dat hij nog moet komen of heb ik hen gemist? Ik begin met de avond te testen maar uiteindelijk probeerde ik na de middag te gaan. Vandaag werd het iets later ;)
    Mijn laatste cyclus was precies 28 dagen en ik ben 7 dagen ongesteld geweest 29 oktober mijn eerste dag van de menstruatie 4 november de laatste dag. Dus ik zit nu op dag 14
    Maar hij lijkt niet echt op te lopen, dit is de gewone test van sensitest en vroeger had ik de gevoelige test daarvan. Misschien toch beter die kunnen nemen :oops:

Attached Files:

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Het kan zomaar zijn dat je morgen opeens een knaltest hebt. Misschien 2 keer per dag testen rond de middag en dan in de avond weer. Want gezien jouw cyclus zal hij toch bijna moeten komen (of hij is al geweest)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Je laatste cyclus was 28 dagen, maar hoelang waren de cycli hiervoor (als je toen ook al van de ac af was).

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Ps... je data op de foto kloppen niet ;)
    Tis vandaag de 11e en niet de 10e.
    Gisteren was het de 10e en niet de 9e :)

5. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Hiervoor had ik een spiraaltje, dus heb maar 1 cyclus gehad :D
    Ga morgen maar twee keer testen, wie weet duurt hij deze keer wel langer mijn cyclus.
    En inderdaad heb de datum verkeerd geschreven :o:

6. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ij zou blijven doortesten. Zodra
    Je ziet dat het streepje donkerder kleurt 2 x per dag. Ik test s'ochtends rond 10.00 en s'middags rond 16.00 , en test wanneer de streep echt donker kleurt extra met de clear blue smiley test, die bevestigd dan of ik al dan niet mijn LH piek heb. Ik test vervolgens door tot de piek voorbij is.

1986cindy likes this.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    #7 RoGiJuLi, Nov 12, 2017
    Last edited: Nov 12, 2017
    Ohhhh je bent nog aan het ontspiralen.
    Grote kans dat je ei deze maand later komt.
    Je lichaam is dus nog bezig met zichzelf te resetten na het spiraal ;)

Rustig aan.... meer geduld opbrengen.. hij komt echt wel :)

1986cindy likes this.
  8. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Mag ik aan je vragen waarom je de clear bleu dan nog extra gebruikt? Is die nog beter dan?

9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Heb ik dan wel een eisprong denk je? Of kan het zijn dat ik dit ook niet zou kunnen hebben? Het zou wel een verklaring zijn Indd. ;) hopelijk ben ik snel gereset :D

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Ik zou gewoon door blijven testen. Je eisprong hoeft niet 14 dagen voor je menstruatie te komen, kan ook vroeger of later zijn.
    Ik heb cycli van 26-28 dagen, met positieve test meestal op dag 16-17 (dus ovulatie op dag 17-19), met dus een kortere LF dan "normaal".
    Bij mij hervatte mijn cylus wel meteen na 6 jaar mirena (was ook meteen met ovutesten begonnen). Succes!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Zolang je ovu test niet positief is zal er ws nog geen eisprong aankomen want je hebt een lh piek nodig om een eisprong te krijgen :).

Maar het kan heel goed dat je test binnen 1 week wel knalt hoor :)

12. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Niet beter maar het is in 1 klap duidelijk door d'r smiley. Met die streepjes zit ik altijd te rommelen of jet wel donker genoeg is en is het voor mij pas duidelijk als ik mijn piek gehad heb, door die smiley is het direct duidelijk.

1986cindy likes this.
  13. MFE

MFE Actief lid

May 23, 2016
    396
    207
    43
    Hier dezelfde ervaring hoor! Ongetwijfeld werkt het voor veel dames prima met de streepjes maar ik werd er ook niet wijs uit. Ik heb tijdje alleen sensitest gebruikt en vervolgens kruidvat geprobeerd (uit gemak, snel ff halen), helemaal drama. Was geen verschil te zien bijna en wel een ei gemist. Toen de keuze gemaakt om voor clearblue te gaan. Ja ze zijn prijziger maar voor ons wel beter om mee te werken; -).

14. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

En je kunt trouwens ook op de sticks van clear blue een duidelijke op en afloop van de strepen zien. Ik denk dat ik volgende maand maar helemaal overstap naar clear blue, zit net eens te rekenen en zo heel veel duurder is het niet als ik toch al dubbel test.

15. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Ik heb vandaag zoals jullie zeiden twee keer getest. Ik lijk hem al ietsje donkerder zien worden. Laat jullie morgen anders weer even mee turen wat jullie ervan vinden. Bedankt voor de lieve en fijne reacties. Hopelijk komt mij eisprong zo. ;)

Izzie76 likes this.
  16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

LH schommelt de gehele cyclus. Ovulatietesten hoeven absoluut niet op te lopen, maar knallen vaak uit het niks. Dus als je streepje vandaag weer lichter is, schiet dan niet in paniek. Voor hetzelfde geld knalt ie morgen plots.

1986cindy likes this.
  17. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

Aug 24, 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Bedankt voor je bericht, want zo is het nu verder gegaan met de ovulatie testen. Gister dacht ik hij loopt op, nu heb ik het idee dat het af nam.
    Door jou toch gerustgesteld haha.

Attached Files:

Share This Page