3weken overtijd en sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dutchita, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi all!
    Al een tijdje niet meer geweest moest ff afstand nemen van zwanger worden:D
    Maar nu toch echt even iets met jullie delen in de hoop op een antwoord.
    De laatste keer menstruatie was om en nabij 10 januari, begin februari een aantal dagen heel weinig bruine afscheiding gehad(zeg maar alleen te zien bij afvegen na plassen) sindsdien niks meer.. Geen gevoel dat menstruatie eraan zit te komen helemaal niks.
    Wel borrelende buik, moe, stemmingswisselingen, kleine steekjes onder de buik en liezen, brandend maagzuur gevoel maar dan ook echt in slokdarm en beetje in mijn keel, soms gedurende de dag en avond misselijk gevoel, pijn in onderrug en heel erg vochtig daar beneden:)Ook wel wat steekjes in linker borst brandend gevoel in tepel en aders duidelijk zichtbaar, ook lijkt het wel alsof mijn borsten heel zaht zijn en tepel wat vergroot is.
    Heb vandaag weer 2testen gedaan van sensitest waarbij er een bijna onmogelijk zichtbaar streepje tevoorschijn kwam, je zou haast zeggen dat het een indroogstreepje was? Maar ik weet het gewoon niet zeker.... Ik heb de test maar weggegooid want ik blijf erheen staren.. Heb deze test niet met ochtendurine gedaan....
    Kortom, daar gaan we weer!!!!!
    Ik begrijp er geen fluit van!

Wie owie heeft hier ervaring mee??

Xx

2. Icequeen

Icequeen Lid

4 sep 2011
    49
    0
    0
    Noord- Brabant
    Ik zou morgen met ochtendurine even een test doen. :) succeS

3. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Lastig idd als ik het zo lees, ik zou voor de zekerheid een ClaerBlue test kopen met indicator en dan morgen met ochtendurine testen, heb ik het weekend gedaan en er stond binnen 1 minuut: Zwanger en binnen de eerste 3 minuten aantal weken! Dat is dus echt duidelijkheid, wanneer je het nodig hebt! ;)

Succes!

4. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovefilu. Gefeliciteerd!!!!!

Dank jullie voor de reacties, ik ga zometeen ook maar even een cb halen indd, wellicht word ik daar wijzer van, die sensitest dingetjes word ik alleen maar maf van....
    Raar... Dat wel.... Mocht ik niet zwanger zijn ben ik toch echt benieuwd wat er dan wel aan de hand is!
    Alleen raar dat die sensitest aangeeft dat je m op elk moment van de dag kunt doen!
    X

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoeveel cycli heb je hiervoor gehad en waren die altijd even lang? Soms kun je ineens zonder reden een langere cyclus hebben. Dat gebeurt meestal als je nie tlanger dan een jaar van de pil af bent.

6. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Babke,

Ik had de mirena spiraal, deze heb ik 1 jaar en 3 maanden geleden laten verwijderen, na 2 mndn niks zat mijn cyclus altijd rond de 33 dagen... Heb wel eens een weekje langer gewacht maar nog nooit zo lang als nu...
    Wat zou het anders nog meer kunnen zijn denk je?

X

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb net dezelfde situatie...
    Korte schets...

Ik heb nog nooit de pil genomen! Het laatste jaar steeds regelmatig op 30 à 32 dagen. op 3 december had ik een mk op 5 weken zwangerschap! op 14 januari opnieuw ongesteld geworden.

op 14feb was dus mijn NOD, maar had toen ontdekt dat ik toen pas mijn eisprong had.... (ik werd plots heel vochtig)....
    Sinds 4 dagen heb ik alle klachten dat jij hierboven hebt beschreven... eigenlijk heb ik alle symptomen als ik had toen ik zwanger was in november.

Mijn testen blijven steeds negatief.... ik begrijp er niets van!!!
    Ben ik nog te vroeg met testen??? omdat mijn eisprong mss maar rond 14 feb was, en ik daarbij 14 dagen reken dan was mijn 'nieuwe' nod gisteren....

Wat moet ik doen? ik begrijp er ook niets van! :(

8. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2 keer een sensitest gedaan met 2 keer een heel vaag streepje;) en 2 keer een kruidvat test 2 voor 4,99 die waren duidelijk positief...:)

Zie topic kruidvat test.

9. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey....

Ik heb dus op 2 dagen tijd 4 testen gedaan....:$
    2 mislukt.... bij een dacht ik een streepje te zien(waarover ik het topic starte indroogstreepje) toen een test gedaan waar duidelijk geen streep was:(
    Ik heb me erbij neergelegd dat ik ALWEER niet zwanger ben.... nou dacht ik gisteren te voelen in mijn buik dat ik ongesteld zou gaan worden... je raad het al.... gisteren niet dus.... vandaag voor alle zekerheid genoeg maandverband in tas naar werk gedaan en continu naar de wc.... steeds het gevoel... maar nog steeds niks!
    tussen de ongesteldheid begin januari, heb ik 2 wkn erna een beetje oud bloed gehad 2 dgn ofzo, en 2 wkn hierna weer 3 dgn oud bloed... maar heel minimaal zoals ik het eerder beschreef...
    Nu net ga ik naar wc... nog steeds niks, maar alweer ietsiepietsie oud bloed... vanmiddag op het werk een klein beetje tjah hoe wil je het noemen.... net alsof het wat witvloed was gemengd met klein beetje bloed.... troebel heel licht roze achtig....:(
    Ik snap er niks meer van.... heb al 1 menstruatie overgeslagen en heb het idee dat ik de tweede ook ga overslaan.... wel heel veel hoofdpijn, grotere borsten en pijn in mijn buik zeg maar steekjes rond mijn navel en een raar gevoel alsof er iets niet goed is met mijn huid daar dat die zeer geirriteerd is...
    Ergens klopt hier iets niet.... ben ook nog steeds met vlagen misselijk... heeeeel raar...:(

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Misschien toc maar even bezoekje aan de huisarts brengen. Succes maar verder geen streepje dus op een test gezien.

Xxx joyce

11. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    even een andere merk test halen? en anders de ha bellen xx

12. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey...

Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen... beetje vreemd hoor...
    Kan wel op internet blijven zoeken maar de een zegt dit de ander zegt dat... de een zegt innestellingsbloeding(maarja om de 2 weken innestelling is wel heel vreemd)pff wat een ellende...
    Hoop dat de dokter wat duidelijkheid kan brengen, zal toch wel pas volgende week worden... werken werken.... lekker druk..
    Ik hou jullie op de hoogte.... Mocht iemand dit bekend voor komen dan hoor ik de reactie graag!

xxx

13. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Kruidvat 2v5 is meestal wel de duidelijkste met zn testen vind ik.. Ben zelf niet echt bekend met die sensitesten of wat dan ook haha.. Maar in ieder geval erg vreemd.. En ja internet iedereen zegt wat anders haha..

14. Patty80

Patty80 Actief lid

24 nov 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haal ff 2x5 kruidvat test...die doen het super goed, succes..

15. dutchita

dutchita Lid

27 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahum.....

Nou... ff update...
    Ben nog steeds niet ongesteld... de laatste keer was op 06-01-2012...
    Nu dus al bijna tegen de 3 maanden aan.
    Een stuk of 5 a 6 testen gedaan.... Allemaal negatief behalve die van sensitest dan waarop ik een heel dun streepje dacht te zien..
    Heb Vrijdag met de dokter gebeld... omdat mijn buk flink opgezwollen is... ik brandend gevoel in borsten heb en ze ook heeel warm worden... en pijn in onderbuik en rug.... net alsof ik een band om mijn buik heb...
    Paniek alom dus...
    Ik hou jullie op de hoogte!

x

Deel Deze Pagina