zoooo verdrietig en zooooo kattig

Discussion in 'Zwanger worden' started by vissie26, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Ik ben zoooooo verdrietig...snik snik
    En ik ben zooooo chagrijnig....kat kat

Kortom ik heb allerlei emoties door elkaar heen. Ik kan zulke grote huilbuien hebben. Mensen moeten niks tegen me zeggen, of ik barst in huilen uit of ik word me toch een portie kattig. Zo ken ik me zelf helemaal niet.
    Vanmorgen hierdoor ook mijn werk kwijt geraakt. Ik moest overgeven en verschrikkelijk huilen. Wat is er toch met me aan de hand? Waarom sta ik ineens met een bokshandschoen? Voor mijn vriend is het ook niet leuk meer...

Kunnen dit nog pilontwennigsverschijnselen...zo hevig? Kan het wel met hormonen te maken hebben?

Ik trek dit niet....

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Jeetje meissie,

Ik weet het ook niet, maar spui alles hier. Dat lucht misschien op....

Sterkte!

Dikke kus en knuffel,

Jody

3. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Komt ie weer. Ik zit al sinds vanmorgen in een mengeling van agressie en intense huilbuien.

Ik heb echt het idee dat ik krankzinnig aan het worden ben....helllpp

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hé,

Laat je niet gek maken.
    Vertel; wat is er loos?
    Zijn er dingen veranderd lately?

Ik zou zeggen, schrijf alles van je af en lekker huilen als je moet huilen.

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Komt het misschien door de teleurstelling dat je niet zwanger bleek?

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Het is ook zo'n rot weer. het wordt kooud en donker, wil ook niet echt helpen..

7. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Het is niet van een teleurstelling. Ik heb zelfs zoiets van, oh, nou niet zwanger? Dan volgende keer wel. Ik heb er ook met mijn vriend over gesproken en we willen toch wel beginnen. Dat is het niet.

Ik heb ook nog steeds dat ik iets wil en dan eet ik het op en denk ik gatverdamme..waarom heb ik dat nou gepakt. Koffie ligt er ook nog steeds uit. Werd laatst al misselijk van het woord koffie. Ongesteld zijn ging alleen de eerste dag met krampen. De rest niet. Dat ken ik ook niet.

Voor de pil had ik nl altijd krampen. Ik heb het idee erbij gelapt te worden door mijn eigen lichaam.

Mijn concentratie is vervlogen. Ik heb moeite met autorijden. Ik miste vanmorgen een wegversmalling. Ik zag hem niet en knalde bijna tegen een paal.
    Dit is toch niet normaal meer? Ik weet van voren niet meer of ik van achteren leef.

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Misschien wat ver gezocht, maar heb je goed gegeten de laatste dagen?
    Je kunt wat belangrijke vitamines ed missen waardoor je je nu wat vreemd voelt.

Ik weet niet of je aan het werk bent, anders zou ik lekker in bed gaan liggen en relaxen. Morgen voel je je dan al vast weer beter....

Hoop dat je je snel beter voelt!

9. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    In deze tijd van het jaar slik ik altijd vitamine B-complex. (zit ook foliumzuur in) Dat wil ook weleens helpen tegen neerslachtige buien.

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik heb een speciale lamp voor licht therapie.
    Maar heb m nog niet gebruikt dit jaar. We hebben veel mooie dagen gehad en nu is het volgens mij afgelopen (als ik zo naar buiten kijk). Wat een rotweer. Daar wordt je ook niet vrolijk van.

11. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ben je niet een beetje overbelast de laatste tijd. ik zie een aantal factoren van stress.

12. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Ik heb gewoon normaal gegeten. Voel me niet ziek. Het kan ook ineens weer weg zijn. Dan ben ik weer opgewekt, zoals nu.

Ik heb het idee dat er soort hormonale oorlog aan de gang is. Er zijn teveel klachten die hormonaal uitwijzen. Zo is mijn gezichtshuid ineens een stuk vetter en gaver. Dat is goed voor mijn portemonnee. Ik heb geen gezichtscreme meer nodig. Heb ook opvliegers en ben af en toe misselijk.

Borsten zijn ook nog steeds voorzien van haarvaatjes en dergelijke.

Voor mijn gevoel is het echt hormonaal. Leuk hoor, die hormonen.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ja, echt feest! ;)

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Klinkt allemaal heeel erg hormonaal. Ik moet ook veel sneller huilen dan toen ik nog de pil slikte (toen ik zwanger was was ik helemaal een bom op pootjes...). Je lichaam moet zichj langzaamherstellen. Geef het de tijd. Wat ik nu veel erger vind voor je is dat je je baan bent kwijt geraakt...Hoe kwam dat zo? Als je niet wilt vertellen geeft het niet maar wellicht kan ik je nog advies geven.

15. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Hey meissie,
    praat / schrijf het maar lekker van je af, en als het niet beter wordt, misschien toch even langs de dokter?

sterkte,
    Liefs,
    Daan

16. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Ik kan donderdag naar een vervangende arts. Ik heb de borsten en buik opnieuw onder de rode vlekken. Dat had ik aan het begin van dit geouwehoer ook. Nog een vraagje...net ging ik naar de wc en toen viel me op dat er een heeel lichtbruine streep loopt onder mijn navel naar beneden. Was is dit nou weer? Weer zo'n rare hormoonspeling? Ik zou het idd ook als hormonale bom willen omschrijven. Een bom die dusdanig ontploft dat mijn vriend zich een ongeluk schrikt (en ik ook trouwens)

Waarom ik mijn baan kwijt is dat ik moest overgeven en ontzettend huilen. En erg humeurig was en dat gaat niet op een klantenservice.

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Maar Vissie: je kan niet na 1 x overgeven en heumeurig zomaar worden ontslagen.....je kan me altijd pb-en.

18. daan75

daan75 Actief lid

Aug 7, 2006
    373
    0
    0
    randstad
    ben het helemaal met Me2 eens. wat voor contract heb je meis?
    laat je niet op je kop zitten hoor, ze kunnen je er echt niet zomaar uitwerken.... ziek is ziek, en overgeven kan iedereen overkomen, ook als je bij de klantenservice werkt!

sterkte,

Liefs,
    Daan

19. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Als Vissie uitzendkracht is kan ze wel "zo ontslagen" worden.
    Wij kennen natuurlijk niet et hele verhaal, maar ik heb nog nooit iemand moeten ontslaan omdat ie overgaf....

20. Alex

Alex Lid

Sep 23, 2006
    92
    0
    0
    Och Vissie,

Wat sneu voor je dat je zo'n wisselend humeur hebt. Klinkt voor mij ook als een hoop hormonen!
    Ik heb fybromyalgie en daarbij soms ook last van stemmingswisselingen. Mijn man heeft hier aan het begin erg veel moeite mee gehad, maar daar hebben we wat op gevonden:
    - Het probleem niet proberen op te lossen. Als ik het druk heb op mijn werk is dat zo en dan niet proberen allerlei oplossingen aan te dragen.
    - Het probleem is een probleem. Niet zeggen stel je niet zo aan of dat valt wel mee.
    - Bij woede uitbarstingen. Laat het gebeuren, meestal eindigd het in tranen en dan helpt een mannelijke schouder.
    - Positieve aandacht helpt. Ook al ben je niet ziek, als je manlief op zo'n dag extra aandacht aan je besteed voel je je al een stuk beter.

Ik weet natuurlijk niet of je hier iets mee kan, maar bij ons is het een stuk rustiger sinds we een 'gebruiksaanwijzing' hebben opgesteld. 8)

Succes

Share This Page