Geen idee, maar ik zou dit ook graag weten! Dus.... Hoop dat iemand het antwoord weet. Groetjes en SUCCES! Marjo
Wanneer kun je daar last van hebben? Ik zit nu op dag 5/6 na me inseminatie en had vanmorgen wat rose bloed bij het afvegen. Verder merk ik helemaal niks. Zou het kunnen.... Groetjes Marjo
de innesteling is meestal een dag of 6/7 erna. maar je hoeft er verders ook helemaal niks van te merken hoor, ik heb ook niks gemerkt.
Dus het zou kunnen nu? Hoop het met heel mijn hart! Zou een prachtige afsluiting van 2006 worden en een sprankelend begin! DUIMEN! Groetjes en SUCCES allemaal! Marjo
Ik heb een innestelingsbloeding gehad. Duurde bij mij 2 dagen... Niet heel veel bloed, gewoon een kleine menstruatie. Daar zag ik het ook voor aan.... VK gaf aan dat het bij ieder persoon anders is. Ik heb blijkbaar een gevoelige baarmoeder die sneller en dus meer bloedt.
@Jannes: dat geeft me iets meer hoop... had gisteren (op de optimale innestelingsdag volgens de statistieken) namelijk wat bloedverlies... paar uurtjes maar... misschien dat het daarvan kwam... of van het klussen.... ?.... nog even afwachten dus... maar ben blij dat het bij sommige meiden ook wel eens iets meer is dan een paar drupjes....
Ieder lichaam is zo anders. En ieder lichaam reageert ook anders op een zwangerschap. Iedereen kan zeggen dat een innesteling maar een paar drupjes is op dag 6/7. En kijk mij: ik had het twee dagen op dag 13 en 14. Was er dus ook heilig van overtuigd dat ik niet zwanger was. En zie mijn banner...
Dit is heel verschillend. Het kan een paar druppels zijn maar ook een maandverbandje vol, overigens hoef je niet altijd een innesttelings bloeding te krijgen, om toch zwanger te zijn! Succes!