zou het ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femkejansen, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkejansen

femkejansen Niet meer actief

Vandaag zit ik 1 dag voor mn NOD en vanochtend werk ik wakker en had een druppel bloed in mn slip zitten.
    de rest van de dag geen druppel bloed meer gezien, alleen beetje licht bruine afscheiding! En wit rekbare afscheiding.
    Wat denken jullie, zou dit op een zwangerschap kunnen duiden?
    en heeft iemand dit vaker gehad?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    flauw antwoord..
    het kan er mee te maken hebben,maar het hoeft niet..
    Nog even geduld tot de test;)

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    je kan 1 dag voor nod wel testen.
    weet je zeker dat je je ei sprong hebt gehad?
    want wit rekbaar slijm kan ook duiden op een ei sprong.

4. Luna27

Luna27 Lid

8 mrt 2011
    14
    0
    0
    Hey,
    Ik heb vandaag precies hetzelfde... iedere maand weer hoop ik toch dat het niet overgaat naar een menstruatie... maar ja je blijft toch iedere x hopen.

5. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Het kan idd ook een laat ei zijn. Misschien toch voor de zekerheid klussen.;)

Maar het kan ook wel op een zwangerschap duiden. Ik had tijdens mijn innesteling van mijn dochter destijds licht roze bloed. Dit heeft een paar dagen geduurd, waar door ik dacht ongesteld te worden.

Ik hoop voor je dat het raak is. Hou je ons op de hoogte?

6. femkejansen

Dames, vandaag mijn NOD maar nog geen bloed te zien! Wel vanochtend beetje buikpijn gehad, en nacht+ochtend lage rugpijn gehad.
    Ben zo benieuwd, maar wil nog even wachten met testen, maar ooh wat duurt dat wachten toch lang...

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Je hoeft niet perse te wachten hé.... :)

8. me83

me83 Niet meer actief

als je op je nod zit zou je toch gewoon kunnen testen ?? ik zou het erop wagen..er zijn meiden die nog veel eerder testen dan nod..

en als je niet posi test kan je miss nog een ovu doen.. als die wel posi is heb je iig je ei niet gemist.. succes en ik duim voor je!

9. femkejansen

ja maar heb vaker gehad dat ik testte en toen gaf ie negatief aan, dus wil nu eigenlijk niet weer zon teleurstelling..

ik weet eigenlijk zeker dat ik mn eisprong op 25 mei heb gehad, voelde het duidelijk..

10. me83

me83 Niet meer actief

ookal zal je nu miss nega testen.. dat kan morgen anders zijn.. ik zou meer schrikken als ik ineens bloed in me ondergoed heb dan een nega test..maar dat verschilt per persoon denk ik.. hoelang wil je wachten met testen?

11. femkejansen

ik zit te denken om tot eind volgende week af te wachten.
    Of ik doe het van het weekend als mn vriend weer thuis komt.
    Ben alleen zo bang om negatief te testen...

12. me83

me83 Niet meer actief

ik snap het heel goed dat je zo denkt.. maar ooit moet je testen toch? is je cyclus wel normaal of niet? gezien je eerder negatief testte..

probeer anders eerst een ovu test te doen.. als deze posi aangeeft kan je zwanger zijn... deze geven vaak iets eerder posi aan dan zw testen.. maar anders.. is het ook leuk om samen met je man te testen.. maar ook leuk om als verrassing iets te doen voor als hij thuis komt.. zoals een pakje kopen met i love papa ofzo..

doe waar je je goed bij voelt.. vind het al heel knap dat je nog niet getest hebt..

13. femkejansen

#13 femkejansen, 9 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2011
    mijn cyclussen schommelen nogal: 30,25,29,30,27,35, en nu??

Ook heb ik verder geen zwangerschapssymptomen, heb alleen de laatste 1,5 week last van levendige dromen, als ik wakker word weet ik nog precies wat ik gedroomd heb..

Alleen nu last van wat bruine afscheiding en volgens mij betekent dat toch altijd een naderende ongi???

14. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Hier hetzlefde, ook bruine afscheiding. Ik denk ook: kom maar dan, dan kunnen we verder!!!

Deel Deze Pagina