Hi allemaal! Onlangs mk gehad. Inmiddels weer 1 cyclus gehad en nu wacht ik weer tot ik komende week mijn nod heb. Mijn borsten zijn gespannen af en toe duizelingen. Net een test gedaan... Stom want ik had mijn man beloofd het niet zonder hem te doen... Ik zit 5 dagen voor nod met een cyclus van 28 dgn en 6 dgn met een cyclus van 29 Mag ik weer juichen??? Zien jullie wat ik zie?
Dit kan toch geen overvlijfsel meer zijn van miskraam op 11 maart? Ik was ook bij de vk geweest en alles was toen leeg! Bedankt dames! Wat een enorme opsteker
Ziet er goed uit! Geeft mij weer hoop. Moet mn miskraam nog krijgen maar we proberen het eerst op de natuurlijke weg.... Maar wil zsm weer zwanger worden! Gefeli!
Ziet er heel goed uit voor 5/6 dagen voor NOD, zie ze zelden zo duidelijk! Als je hiervoor alweer een cyclus hebt gehad zou ik niet denken dat dit nog van je miskraam is. Met zo'n streepje kun je ook al wel een CD digi doen!
Sterkte sweetheart! Woooow, bedankt dames. Wat een fantastisch nieuws! En thanks voor de bemoedigende reacties