Ik ben nu drie maanden bezig met dipsticks om te vinden wat mijn ovulatie is. Omdat ik hem de eerste 2 maanden niet kon vinden heb ik de derde maand doorgetest totdat ik weer ongesteld werd. Ik heb twee keer per dag getest, maar er komt nooit een positieve uitslag uit. Hoe kan dit? Heb ik geen ovulatie? Ik klus maar gewoon om de dag in de hoop dat de juiste dag er bij zit, maar wel vervelend dat het niet uit de tests blijkt. Ik maak me wel ongerust, ook omdat het nog niet gelukt is om zwanger te raken.
Misschien kun je erbij gaan temperaturen? Dan zie je het wel pas achteraf,maar weet je wel of je een eisprong hebt.
Kimmy89, ik heb precies hetzelfde gehad. En nu ben ik zwanger van een tweeling Gooi de testen weg en gewoon voldoende klussen
Bedankt Miss86, ik ben al wat minder ongerust. Wel apart dat het bij jou ook niet lukt dan want ik zie allemaal mensen op het forum waarbij het wel lukt. Het is inderdaad beter te stoppen met die ovulatietesten het wordt ook wel duur op deze manier. Temperaturen kan ik idd ook nog proberen.