Positieve ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by TJR, Apr 18, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TJR

TJR Lid

Apr 2, 2018
    20
    4
    3
    Female
    Hi,

Ik ben Tan en sinds 28 maart is mijn spiraal eruit. Ik ben nog niet ongesteld geweest en het is zoeken naar mijn ovulatiedagen. Ben niet elke dag ermee bezig. Wacht liever totdat ik ongesteld wordt, want dan heb ik een idee wanneer ik kan testen. Maar sinds vandaag heb ik waterige en doorzichtige afscheiding. Dus heb toch maar een ovulatietest gedaan. Kunnen jullie mee kijken of deze positief is? En is het dan vanaf vandaag tot 4 dagen lang klussen?

Attached Files:

2. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Deze lijkt mij wel positief :) Volgens mij springt je ei binnen ongeveer 48 uur dus daar zou ik vanuit gaan. Have fun!

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Deze testen geven lang donkere streepjes aan. Hij lijkt wel positief. Maar zou voor de zekerheid nog even door gaan testen.

Veel plezier iig!
    Je ei springt 24 - 48u na je lh piek

4. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Vind deze testen moeilijk af te lezen. Denk dat je wel rond je piek zit, maar hij kan nog wat donkerder lijkt mij. Zou nog even doortesten.

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Deze test is negatief.(teststreep is lichter dan controlestreep,dus negatief)
    Kruidvat ovulatietesten staan idd niet zo goed bekend,vanwege de lange periode van donkere testen,wat voor verwarring kan zorgen.Ik zou overstappen op een ander merk,mocht dit lang duren.(donkere strepen,maar negatief)

Share This Page