Positieve ovu-test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat fijn om te lezen, want ik zit dus in de dezelfde situatie :)
    En als ik nou wist of en wanneer ik mn ei heb gehad deze cyclusmaand dan was het een stuk minder twijfelachtig geweest...
    Als het niet zo is, ga ik zeker volg mn weer trouw aan de ovu-testen vanaf dag 10....
    Ik wacht het nu in iedergeval wel even af, als ik niet ongi wordt ga ik zaterdag testen, heb ik vanmiddag besloten! pffff... wel spannend allemaal hoor! We hadden besloten om in maart/april naar de HA te gaan als het nog niet raak is en daar was ik al vanuit gegaan! Hoeft heeeeeel misschien nu toch niet.... [-o<

x Malina

2. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    Hoi Malina

ik zit denk ik ook in hetzelfde schuitje

mijn nod is morgen ( 25 januari) heb 11 januari eisprong gehad, nu heb ik uit nieuwsgierigheid dindagavond getest met Clear blue digitale ovulatietest, ik had namelijk heel erge buikpijn soort ei-pijn /ongigevoel maar net anders en steken in mijn zij.
    de digitale gaf negatief aan maar er stonden wel 2 steepjes op ( de een wel lichter dan de andere) ik heb gehoord dat een digitale minder snel positief laat zien. dus zaterdag ga ik ook testen en dan maar hopen dat wij hetzelfde heb als poohbeer!

laat je het weten wat de uitslag is !

3. Niet meer actief

Hi Jessica,

Ja wij zitten inderdaad bijna in hetzelfde schuitje!
    Alleen weet jij wel dat je op 11 jannuari 2008 je ei hebt gehad en dat heb ik dus niet bijgehouden deze maand ...baal...baal...baal..

Ik laat je weten wat mn uitslag is zaterdag (als ik niet ongi wordt..)
    Ik duim voor je!

Liefs Malina

4. Niet meer actief

Hi meiden,

Nou het was dus loos alarm bij mij... Ik ben net ongi geworden...
    Op naar ronde 11! :confused:

@ Jessica: Ik hoop dat het bij jou wel raak is! Duim voor je!

Liefs Malina

5. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Jammer meid. Had het zo gehoopt voor je.

6. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    Hey meiden!

ik heb vanmorgen gestest met kruidvat test.
    en er is een heel licht blauw streepje te zien even dik als de controle streep.
    volgens mij is het bij mij raak!
    ik wacht nog een paar dagen en dan doe ik nog een testje just to be sure!

@Malina: jammer dat het dit keer niet is gelukt, op naar de voldende ronde! ik duim heel heel hard voor je! ik gun het je zoooo!

xxxxx

7. Niet meer actief

@ Poohbeer: Dank je wel voor je lieve woorden... Dan voel je je toch weer wat beter!

@ Jessica: Wat super meid! GEFELICITEERD! Ik ben heel erg blij voor je! Geniet ervan, maar dat moet vast wel lukken! en ook bedankt voor je steun!

Ik ga deze maand weer druk aan de slag met ovu-testen, en met hoop en een beetje geluk hopen we dat het deze ronde raak mag zijn...
    Mijn lieverd was nog sneu-er dan ik, misschien willen we te graag :(
    Maar we blijven positief! :D

Liefs Malina

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Dan was je ovutest dus niet positief.

Je ovulatietest kun je pas positief noemen als je 2 dikke strepen hebt...

In mijn album zie je echte positieve testen van net voor/en in de zwangerschap.

Deel Deze Pagina