Hoi meiden! Ik had gisteren op mn ovutest (op dag 15) een redelijk donkere streep. Ik was bang mn knaller te missen dus gisteren geklust met ML. Vandaag had ik wel een knal test (onderste op de foto) en eisprong-krampen. Die voel ik altijd goed. Vanavond is ML pas laat thuis. Zou de klus van gisteren voldoende zijn? Of 'moet' het echt vandaag weer... ? ML is al niet zo van de klus op commando Laat staan zo laat nog bedankt voor de tips alvast!!!
Vanavond weer aan de slag. Zou goed kunnen dat gisteren voldoende was, maar zou toch alle kansen benutten! Overigens zou de test nog meer kunnen knallen, zou voor de zekerheid vanmiddag nog even testen.
Oke bedankt, ik ga mn best doen. Overigens heb ik nog nooit een knal-ovu gehad en toch 2x zwanger hihi
Josie: Je had gelijk. Vanavond weer getest (wel met een ander merk) maar nu was ie donkerder dan de controlelijn. Toch nog maar even gezellig gedaan met ML
Hahahahaha ja Nou vanmorgen was ie nog steeds knal... Vandaag dan toch nog maar een keertje voor de zekerheid???
Ha Babbel , Ik zou voor de zekerheid vandaag ook nog gezellig gaan doen . Heb je nog ovulatiekrampen/pijn?? Hoe lang duurt dat bij jou? Ik heb echt megapijn en dat kan de hele dag of dagen duren. Mss dat je daaraan ook al weet of ie gesprongen is. Maarre, jullie gaan er dus weer voor begrijp ik hieruit!?!!?....spannennnddddd!!!!!!!!!!!!!!!
Moon: Ssssssst!!! Ja we gaan er weer voor!! En ja ik heb ovukrampen. Ei is nog niet geweest. Maar ik weet niet of ML nog in de mood te krijgen is vanavond