Hoi dames, Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is maar ik had zaterdag een testje gedaan een vroege test van Etos deze was duidelijk negatief witter kon niet. Tot op heden nog niet ongesteld en niet ergens last van ofzo maar een onbestemd gevoel. Net dus een test gehaald van Kruidvat en van de action. Die van action was negatief die van Kruidvat daarentegen op beide een streepje zeer onduidelijk maar hij zit er dus wel. Ik heb geprobeerd hem op de foto te zetten maar dan zie je niks. Ik net naar de winkel geracet om er meer te halen maar die waren negatief (dezelfde 2 voor 5euro) nu vraag ik me af kan dat op twee testen gewoon een indroogstreep? Hij is wel net zo dik als de controlestreep maar zoals ik al zei op een foto absoluut niet te zien.
Hoelang na het doen van de test kwam de streep? Misschien beter een Predictor halen en morgen daarmee testen als je zo twijfelt.
Heb je in tussentijd nog gedronken oid? Zou natuurlijk kunnen zijn dat ie daardoor net HCG niet meer kan vinden. Als het op beide testen was en binnen de afleestijd kan ik me bijna niet voorstellen dat het een indroogstreep is, al schijnen de k2v5 wel minder betrouwbaar te zijn laatste tijd. Predictor proberen? Of geduld hebben en morgen/overmorgen weer testen
Goede vraag minuut of 5? Ik heb wel gedronken tussendoor nu net weer 1van de action en gewoon wit dus ik gok dan zelf maar even dat dit foute testen waren. De andere twee keer toen ik zwanger was waren het ook wel tuurders maar wist ik het zeker,nu daarentegen twijfel ik enorm
Als je niet weet wanneer je NOD is, kan het zijn dat je te vroeg bent met testen. Ik zou ook een andere test proberen. Predictor early is heel goed.
Ik zie ook niks helaas. Hoor wel goede verhalen over predictor early dus zou die anders proberen en dan morgenochtend!!
Ik zie wel wat je bedoelt. Maar onlangs was er een hele batch met slechte kV testen leek het wel. Misschien waren deze twee (immers uit hetzelfde doosje) ook fout inderdaad. Of je bent idd nog vroeg en dan kan dat drinken effect hebben gehad. Ik zou ook voor de predictor gaan. Ondertussen heb je door deze twijfels toch al genoeg geld neergeteld voor twee predictors
Ik vind de controlestreep zo gek ver naar links. Maar ik zie geen teststreep sorry.... Ik zou nog paar dagjes wachten...
Ja ik zie hem wel. Als ik m’n scherm kantel en wat donkerder zet. De controlestreep staat inderdaad te ver naar de kant maar de teststreep dan ook. Gewoon een verschoven stripje.
Ja ik zie het streepje wel. Ik heb ook wel zulke streepjes gehad maar nooit zwanger geweest. Ik zou over een paar dagen weer proberen.
Klopt ik heb hem er uitgehaald om nu te kijken of ik het niet verbeelde en daarna heb ik hem er weer ingestopt. Ik las trouwens net ook ergens dat er dan lucht bij komt en dat je dan een valse streep kan krijgen. Ik hou mezelf dit dan maar voor aangezien de rest gewoon negatief was. Ik wacht nog even een paar dagen en dan doe ik weer een testje mits ik niet ongesteld word dan
Ja inderdaad daar heb je een punt hmm nu ga ik weer twijfelen.. maar goed nog een paar dagen wachten ik denk dat ik donderdag weer een testje ga doen
Zo,n predictor is dat een vroege test? Ik heb namelijk ook al een vroege test van de etos gedaan die was ook negatief
Ja dat is een vroege maar wel veel gevoeliger en vooral duidelijker. Je ziet óf wel óf geen streep. Het is de fijnste momenteel in omloop.