Nou mijn onderwerp zegt het al. Ik ben nu 2 dagen overtijd en toch negatief getest. Wij zijn al bijna een jaar bezig en heb dit nog nooit gehad. Werd altijd ongesteld op de juiste dag. Heb ook al een aantal dagen last van licht misselijkheid de hele dag door eigenlijk wel. Herkend iemand dit??
Ik heb bij mijn eerste 6 dagen overtijd positief getest, bij de 2e * en 3e na 3 dagen. Heb je nog wat geduld tot zondag?
hoe moeilijk ook tis toch even afwachten probeer als je menstruatie nog niet is gekomen over 2 dagen nog eens te testen, je cyclus kan ook ineens een paar dagen langer of korter zijn
Die was 4 april. Toen heb ik er ook echt last van gehad. Normaal nooit maar deze keer was anders. Heb na die tijd nog wel 4 dagen last gehad van bruine afscheiding (oud bloed). Ja sorry klinkt niet zo lekker
spannend Ikke89! toen ik zwanger wilde worden was ik ook een keer paar dagen overtijd, negatief getest en werd paar dagen (3-4) later toch nog ongesteld.. ook al ben je normaal heel regelmatig, kan toch eens veranderen.. maar ik duim voor je!
oke nu dus 6 dagen overtijd. Heb weer een test gedaan en nog steeds negatief. Heb toen de huisarts maar eens gebeld. Deze zegt: dat ik nu 2 weken moet wachten en dan pas weer moet testen. Als het nog negatief en nog steeds niet ongesteld ben geweest moet ik op het spreek uur komen. Maar dit duurt me allemaal wel heel erg lang. Hebben meer van julie het meegemaakt dat het na 6 dagen nog steeds negatief was?????
Ik was 13 dagen overtijd, kreeg toen een bloeding, heb dit toen gezien als menstruatie.. Heb ook symptomen gehad toen maar helaas testte ik elke x negatief.. Had toen idd ook mij ha gebeld die zei ook om te wachten tot de volgende menstruatie.. Erg vervelend dat wachten! Hoop dat het wachten voor jou niet zo lang meer duurt!