Ik had het mezelf zo voorgenomen om deze maand niet opnieuw vroeg te testen. Vorige maand heel wat versleten omdat ik me zo zwanger voelde en uiteindelijk gewoon ongesteld geworden dus ik had het testen afgezworden. Maar ja vanochtend kon ik me dus toch niet inhouden en 4 dagen voor nod getest met die van kruidvat en binnen 5 minuten een lichte maar duidelijke roze streep. Ik heb in december een miskraam gehad met 5/6 weken en nu ben ik zoooooo bang dat ik weer een miskraam ga krijgen. Ik zit dus de komende 4 dagen alleen maar te stressen. Kortom spijt van die test...
Probeer je eigen niet te druk te maken, dat is ook echt niet goed. Ik duim voor een plakkerd voor je.
Probeer je lichaam te vertrouwen. Een mk zegt niet dat de kans nu groot is dat het weer een mk wordt. Je hebt nu weer 90 % kans op een goede zwangerschap!! Je mag af en toe best even bezorgd zijn (wat logisch is na een mk) maar probeer vooral te genieten. Gefeliciteerd meid!
Hi allemaal, Bedankt voor de reacties. Ik kan echt nog niet blij zijn dat komt pas over een paar weken als het goed blijft gaan... Ik klamp me voor nu even vast aan de enorme misselijkheid die gisteren al begon. Voor mijn miskraam was die misselijkheid opeens weg namelijk. Bij mijn dochtertje ben ik 4 maanden kotsmisselijk geweest toen baalde ik daar enorm van. Nooit gedacht dat ik er blij mee zou zijn...
Probeer toch te genieten en bel alvast een VK: zij kan dan straks een vroege echo voor je regelen, want dat mag als je eerder een MK hebt gehad! Gefeliciteerd!
Ja stom he! Wist eigenlijk niet dat ik me zo zou voelen... Had het trouwens ook niet verwacht dat ik snel weer zwanger zou raken.
als ik mij zwanger voel kan ik ook nooit wachten hoor als ik mij niet zwanger voel ben ik wel geduldig.. Ga je daar niet schuldig over voelen.. En je bent niet minder zwanger als je te vroeg test! Sterkte in deze slopende tijd!
Vandaag onverwacht ongesteld geworden. Normaal ben ik best regelmatig maar nu dus 2 dagen te vroeg. Ik probeer niet verdrietig te zijn, maar nu voelt het toch als een miskraam terwijl als ik niet had gestest had ik ook niet geweten dat het er heeft gezeten. Vroeg testen nooit meer wat mij betreft...
Gefeliciteerd, een spannende tijd! Ik doe ook niet meer aan vroegtesten. Ik kreeg een vroege miskraam in januari, achteraf had ik dat misschien liever niet geweten. Aan de andere kant weet ik nu wel dat ik er dicht tegenaan zit. Een kindje zou heel erg welkom zijn.
sterkte meis... hier is wachten ook niet mijn sterkste kant... ik voel mijn lijf helaas veilloos aan.... dus als ik test is ie ook positief... en nu idd ook 2 dagen na mijn nod een vmk... toch... een volgende keer kan ik denk ook niet wachten..., want ook zonder test wist ik dat ik zwanger was... die test is alleen de bevestiging..
Wat enorm balen! Heb het zelf ook een paar keer gehad (daarna vroeg testen afgezworen). Ik zie het zelf niet echt als een miskraam, maar dat is voor iedereen anders. Sterkte gewenst met dit een plekje geven.
Mamavansje, ik moet je een heel klein beetje toegeven dat ik van mn eigen principes ben gestapt en gisteren heb getest (positief, zie fotoalbum). Ook ik heb nu weer vreselijk spijt, want het is nog te vroeg, dus volop stress: blijft dit goedgaan?... triest dat het voor jou niet zo heeft mogen zijn. Ik hoop dat je snel een herkansing krijgt!!!
ik heb vandaag ook getest,ongeveer 4dagen voor nod,en positief. ik weet ook goed dat het nog fout kan gaan,maar voor nu probeer ik toch een beetje te genieten.