Licht streepje toch zwanger? (foto)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emmanuel, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmanuel

Emmanuel Actief lid

18 mrt 2014
    113
    0
    0
    Vanochtend een test gedaan en ik zie duidelijk een licht streepje. Op de foto een beetje vaag. Zien jullie m ook? Ik hoop het zo!!! De digitale test geeft nog steeds negatief aan :( Waarschijnlijk nog steeds te vroeg met testen ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik zie op de linkertest inderdaad een licht streepje, op de andere foto's niets te zien maar dat komt ook omdat de foto vrij ver weg is genomen.

Spannend!

3. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Ik zie ze op allebei!!

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik zie ze wel. Ik denk dat je iets te vroeg bent met de digitale. In ieder geval gefeliciteerd hoor:D Mag ik vragen waar je deze digitale vandaan hebt?:) ik vind dat pregnant zo mooi:):)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zie ze ook op allebei! Bij mij waren die Cb digitaal testen ook niet meteen positief pas na 2 dagen

6. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Kunt beter de digitale met wekenindicator halen die heeft evenveel nodig als kruidvat test! Deze heeft veeel meer nodig! Gefeliciteerd!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik zie de streepjes duidelijk, ben het eens met bovenstaande CB heeft net iets meer hcg nodig

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie de streepjes.

9. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie hem duidelijk op de linker test! Die zal dan wel het gevoeligst zijn. Misschien krijg je met de digitale van clearblue met wekenindicator nu ook wel een positief resultaat. Die heeft minder hcg nodig dan de cb zonder wekenindicator.

10. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ze ook hoor !:D. mer de digitale had ik het ook dan ben je indd iets te vroeg.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja ik zie ze :)

12. Emmanuel

Emmanuel Actief lid

18 mrt 2014
    113
    0
    0
    Oooh wat leuk al jullie reacties!!! Hier heb ik nog een duidelijkere foto. Maar ik vind de streep wel erg licht. Wanneer hoort deze knalroze te zijn? Dag van NOD? Maybee 2 bedankt voor de tip! Ga ik doen ben benieuwd!!! Baby90 deze test heb ik bij sensitest gekocht (drie voor 15 euro) Nadesy jij geeft aan dat het bij jou pas na 2 dagen positief was. Bedoel je 2 dagen na NOD?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina