clear blue digitaal

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bwoe, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb vanmorgen getest met een clear-blue digitale zws test. Degene zonder weekaanduiding. Het is (ongeveer) 1 dag voor mijn NOD (onregelmatige cyclus). Hij gaf aan niet-zwanger terwijl ik wel alle zwangerschapsklachten heb en dit herken van mijn vorige zwangerschap.

Bij mijn vorige zwangerschap was deze digitale test 1 dag voor NOD ook negatief. Op mijn NOD positief.

Ik vroeg mij af of de goedkope kruidvattesten niet veel nauwkeuriger zijn en wel bruikbaar zijn 1 dag voor NOD. Ik hoor veel dames die vlak voor hun NOD posi testen. Heeft iemand ervaring met de Clearblue mbt nauwkeurigheid?

Ik hoop dat ik niks meer hoef te doen met de antwoorden en dat ik van de week gewoon een posi digitale zwangerschapstest in handen heb ;) Maar mocht ik doorgaan naar de volgende ronde weet ik in ieder geval of ik beter K2v5 moet kopen.

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    de kv 2voor 5 is veel gevoeliger dan de clearblue testen
    morgen anders een kv test ertegenaan gooien???

succes!!

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Digitale heeft meer HCG nodig. Probeer het eens met de kruidvat 2 voor 5.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ja hoor! Kv2v5 kan het eerder !

Hoop voor je dat ie posi zal gaan zijn!

5. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, vanmorgen met de overgebleven digitale test nogmaals getest en... zwanger!!! :D Dus antwoorden niet nodig, maar toch erg bedankt. Als ik dit van tevoren had geweten had ik mezelf 15 euro kunnen besparen, maar ach... Nu is het wel meteen superduidelijk zonder tuurlijntjes etc.

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Gefeliciteerd!! en wel typisch dat je de vorige keer een dag voor NOD ook nega teste en op je NOD posi en nu weer...

Niet meer te vroeg testen in t vervolg dus ;) hahaha

Deel Deze Pagina