Hoi hoi, Vandaag heb ik voor het eerst een positieve ovulatie test en deze is 9 dagen na het vruchtbare slijm gekomen. Kan dit eigenlijk wel?
slijm is erg onbetrouwbaar, dus kan best dat je nu pas een eisprong hebt... heb je daarvoor ook getest?
Ja ik heb getest vanaf 5 december en toen was hij nog heel licht 8 en 9 dec had ik heel veel vruchtbaar slijm en een best wel donkere ovu test (maar niet positief), nu heb ik nog nooit een echt positieve test gehad, ze bleven altijd iets lichter dan de controle streep. Ik heb toen 9 december ook een druppel bloed verloren, ik dacht een ovulatiebloeding. Nu zit ik dus op 9dpo en heb echt een positieve ovu test en een negatieve zwangerschapstest. Ik laat dus vandaag weer de donor komen..
dat slijm moet je gewoon vergeten, dat kan door alle mogelijke invloeden veranderen. ik zou het komende dagen gezellig maken en hopelijk over 2 weken een mooie zw. test!
Nu maar weer 14 dagen afwachten hahah, dacht ik de eerste 9 dagen al gehad te hebben, kan ik weer opnieuw beginnen met tellen. 1 januari mag ik testen Hopelijk een mooi begin van het nieuw jaar!
heb zo vaak in mijn cyclussen gehad dat het veranderde, zelfs toen ik aan de pil was en geen eisprong kon hebben... hoor het vaker.