Hoi dames, Ik sta nog helemaal te trillen. Ik moet ergens tussen vandaag en vrijdag ongesteld worden. Ik voelde me vandaag erg beroerd, dus kom net thuis en heb een test van 123zwangerschapstest gedaan. Er kwam direct een tweede streepje op, maar het is zo licht. Iemand ervaring met deze test? Is dit echt een 2e lijntje of toch een voorgedrukt streepje? Zo raar, heb al een zoon. Bij hem begonnen de testen ook zo licht, maar ga zo twijfelen of ik gek aan het worden ben Ik moet zeggen dat ik in het echt de streep veel duidelijker zie.
ik zie ook *iets*! kan hem niet inzoomen want dan zegt hij dat de bijlage verwijderd is..? maar zeker iéts van een lijntje.. nog erg licht, maar dat kan zijn omdat je vroeg met testen ben.. zou dus zelf stiekem ook wel hoop koesteren hoop voor je dat hij mooi oploopt de komende dagen
In het echt is het streepje ook veel beter te zien. De iPad maakt niet zon goede kwaliteit foto's. Ik ga morgenochtend zeker weer testen! Dat wordt weer een slapeloze nacht dus
Ik heb wel ervaring met deze testen, maar heb altijd zo'n streepje op deze test gehad, ook als ik niet zwanger was...Hoop voor jou dat dat bij jou niet het geval is.
Ik kon het niet laten, net nog maar een andere test gedaan. Weer een streepje hopen dat het mooi op blijft lopen!
Wauw dat ziet er goed uit! Maar maak me toch een beetje zorgen....Welke test is dit? Lijkt op de testen van de Action. Deze heb ik ook, maar dan zijn het ovulatie testen...Hoop dat ik het helemaal fout heb! Liefs, Yvonne
Ik kan het zelf ook nog niet echt geloven!! Hopen dat het goed blijft gaan. Bedankt voor het mee kijken