Hallo allemaal Ik had op 11 Aug een positieve ovulatie test. Op donderdag 25 Aug had ik mijn menstruatie moeten hebben. Ik ben tot op de dag van vandaag nog niet ongi geworden. Wat is de beste dag om een zwangerschapstest te doen? Groetjes Vivian
Heb geen iedee, wat ik wel weet is dat ik al minstens een week misselijk ben. En echt de heledag aan eten kan denken. Plas veel meer als normaal. Weet nie als ik al een zwangerschapstest zou kunnen doen. Ik ben al moeder van 2 kinderen waar bij bijde ze zwangerschapstesten niet werkten. Alleen het gekke is dat bij een ovulatie test en een zwangerschapstest het om het zelfde hormoon gaat. En ik had een duidelijke positieve ovulatie test
Das niet waar... Ovutest reageerd op LH Zwangerschapstest reageerd op HCG Die hormonen lijken qua scheikundige verbinding wat op elkaar. Vandaar dat een ovutest ook reageert op HCG..een zw.test reageerd niet op LH
heb wel gelezen dan een zw. test positief kan zijn bij een eisprong? en een ovutest ook bij een zw. test. maar dat laatste komt meer voor volgens mij
Ben echt nieuwsgierig maar teglijkertijd straks blijven weer alle testen negatief. Bij me dochter en zoon bleven ook alle zw testen negatief. bij me dochter wist ik het pa bij de 4de maand dat ik zw was. Ik moet het als het zo is wel zo snel mogelijk weten ivm trombose
Eige wat je kan doe is tocht echt testen. Is het postitief dan weet je het. Als het negatief is zou ik de dokter vragen om een bloedtest. Helemaal ivm tromobose dat zal de dokter toch ook wel inzien dat het dat je het zeker moet weten. Kruidvat testen die van 2voor5 euro testen heel goed!
Je kan inderdaad nu testen. Ik ben benieuwd. En ik zal even het fabeltje uit de wereld helpen, dat je een ovu test als zwangerschapstest kan gebruiken. Bij mij was de ovu test namelijk omo wit, terwijl ik wel zwanger was. Ik had namelijk diezelfde dag al 2 posi zwangerschapstesten. Ik testte alleen nog met een ovu test, omdat ik die nog had liggen en benieuwd was wat deze deed. Er zullen vast meiden zijn die wel posi testen met een ovu test, maar bij mij dus niet. Dus een zwangerschapstest gebruiken voor een zwangerschap en een ovutest om je ovu op te sporen.
Hoi hoi, Jeetje wat spannend! Ga je nu testen of morgenvroeg? Ik hoop op een positieve test. Laat je het snel weten? Lfs Lil85
YESSSSS op de test staat 1-2 dus ben 1 of 2 weken zwanger .. Blij dat ik het toch heb gedaan die test gehaald
Dat word afkicken van de sigaretten en me avond wijntje... Maar ik heb t er 100 % voor over.. Nu maar een afspraak gaan maken met me huisarts ivm mijn trombose
nee meid je bent nu tussen de 3 en 4 weken zwanger ongeveer!! goed zeg!! gefeliciteerd nu ff uittellen wanneer je ei ongeveer is geweest en dus hoever je precies bent!
oh heb ff terug gekeken en zeg dat je op 12 augustus je ei had dan ben je nu 4 weken en 3 dagen.. je had positieve test op 11 augustus dus zeg 12 of 13 augustus je ei dan ben je nu 4 weken en 2 a 3 dagen.. je moet ook niet helemaal van die indicator afgaan.. je bent zwanger dat telt