Positieve ovulatie test en niet ongi geworden

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by vahjanssen, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eliseb

Eliseb Actief lid

Jul 27, 2011
    116
    0
    0
    Wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

2. vahjanssen

Jun 29, 2011
    82
    0
    0
    Beverwijk
    Is dat zo de test gaf aan 1-2 maar ik heb nog nooit een positieve test gezien heb er een foto van gemaakt als kids op bed liggen ga ik em er op zetten

3. vahjanssen

Jun 29, 2011
    82
    0
    0
    Beverwijk
    Ik snap het niet helemaal als de test staat een digitale 1-2 dat ik dan al 3 tot 4 weken ben?

me eisprong weet ik wel dat was 11 aug

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

1-2 is inderdaad 3-4 zwanger dus indicator klopt mooi met je eisprong. Toch maar blij dat je gestest hebt!;)

Van harte gefeliciteerd. Blijf plakken beebje!

5. vahjanssen

Jun 29, 2011
    82
    0
    0
    Beverwijk
    idd Thnxxxx voor de felicitatie ... me vriend en ik zijn super blij

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    De test geeft de termijn aan vanaf de bevruchting, dus je ei. Maar je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste ongi. Dus gemiddeld 2 weken erbij optellen. Mooi meegenomen toch :D

Gefeliciteerd meid!!

7. vahjanssen

Jun 29, 2011
    82
    0
    0
    Beverwijk
    thnx voor je reactie ik wist nooit dat die telling zo liep.
    Zo leer je nog eens wat.

Ik kan haast niet wachten op me eerste echo

8. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Wist ik eerst ook niet. Maar je moet het wel een beetje onder voorbehoud houden, tot je je termijnecho hebt gehad. Dan krijg je je definitieve termijn te horen.
    Als ik had gerekend vanaf mijn de 1e dag van mijn laatste ongi, dan was ik al 7 weken zwanger toen ik een posi test had.
    Maar mijn cyclus was heel erg onregelmatig. De laatste was dan ook ongeveer 49 dagen. Bij de termijnecho is de termijn dus ook 2 weken terug gezet. Gelukkig had ik vanaf het begin al zelf die 2 weken minder gerekend, anders zou het een flinke tegenvaller zijn geweest.

Nou meid, geniet van je zwangerschap. Geloof me, er komen momenten dat genieten heel moeilijk is (misselijk, pijn in je rug bv ;)), maar het is het zeker waard. Over zo'n 36 weken mag je jullie kleine wonder vasthouden.

9. Cullen

Cullen Fanatiek lid

Jun 7, 2011
    1,196
    0
    36
    Gefeliciteerd.

10. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544