Zojuist getest met het volgende resultaat. Eigenlijk zijn we er niet over uit of we voor nog een kindje wilden gaan. Ik in eerste instantie wel, maar nu alles net wat makkelijker wordt vond ik het eigenlijk ook wel prima zo. Ik was/ ben dus nog steeds aan de pil (cerazette). Daarmee heb ik altijd wisselende bloedingen. Meestal om de drie tot vijf week en heel minimaal. Maar elke vijf week in ieder geval iets. Laatste keer was in ieder geval voor Sinterklaas. Vandaag voor de zekerheid een test gehaald en tot mijn grote verbazing dit. Het lijkt me positief, maar kan het niet geloven. Slik de pil en behalve met kerst en oud en nieuw niet gevreeën (ziek geweest).
Dit is een hartstikke positieve test. Gefeliciteerd(?)!! Hopelijk is het kindje alsnog enorm gewenst. Zou de pil vanaf nu niet meer nemen
OMG..... Nooit gedacht dat dit me zou overkomen. Mixed feelings. Pffff. Denk dat ik er wel vanuit kan gaan dat ik zwanger ben. Hoe het mogelijk is?? De pil zal ik niet meer nemen inderdaad. Moet het verder even laten bezinken. Mijn partner weet het ook nog niet. Geen idee ook hoe hij zal reageren. Voor hem hoefde nog een kindje ook niet zozeer.
Duidelijk positief! Denk idd tussen de 4 en 5 weken zwanger.... Snap wel dat je even nodig hebt om dit te verwerken!
Testen van action zijn zeker betrouwbaar, Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik snap dat je eerst moet bijkomen En t overleggen met je vriend.. Succes meis met de beslissing
Soms krijg je zomaar een cadeautje! 😃 En dit cadeau is wel een hele mooie. Misschien wat onverwacht maar het is dan ook zeer uniek. Gefeliciteerd.
Ja echt zwanger, gefeliciteerd iig (hopelijk is de reactie van je vriend een beetje fijn) Met kerst of oud en nu zal dan rond de 4 a 5 week zijn idd.
Bedankt voor de lieve reacties en felicitaties. Zwanger zijn blijf ik iets heel bijzonders vinden, maar ben de schrik van het totaal onverwachte en ook niet bedoelde nog niet helemaal te boven. Daarnaast gebruik ik nog andere medicijnen die niet aan te bevelen zijn tijdens zwangerschap...... En heb ik ook nog geen foliumzuur geslikt. Beetje stress hier dus :-S
Gewoon starten met foliumzuur en andere medicijnen vervangen indien mogelijk sowieso maar even overleggen met huisarts en je vriend natuurlijk...
Ga morgen maar foliumzuur halen. Voor de rest zal ik moeten overleggen met een arts. Partner helaas pas laat thuis. Zo benieuwd hoe hij reageert. Geen idee eerlijk gezegd. Zo lang niet meer gesproken over eventueel een derde. Het eerst jaar na de tweede bevalling wilde ik dit wel graag. Dat gevoel is wat verdwenen. We wilden eigenlijk deze zomer 'de balans opmaken'. Dus keuze maken toch een derde of definitief twee kindjes.
Het lot heeft zelf beslist Morgenochtend anders maar vertellen.. Verklaart nu denk ik Wrm je rond oud en nieuw ziekjes was.. Aanmaak hcg ws
gefeliciteerd meis. Idd lot heeft beslist voor jullie. Hopelijk reageert je vriend positief! Nog even een mogelijk antwoord op je vraag hoe dit mogelijk is: Ziekjes als in braken en diarree? Als je binnen 4 uur na het innemen van de pil braakt of diarree hebt kan het zijn dat de stoffen nog niet voldoende zijn opgenomen in het bloed waardoor je dus een verminderde werking van de pil kan krijgen.
Gefeliciteerd! Snap dat het even schrikken is! Gewoon nu starten met foliumzuur en afspraak met huisarts maken over de andere medicatie die je slikt en wat daarmee gedaan kan worden?