Hoi dames, Ik heb helaas al een paar keer een miskraam gehad. De laatste was afgelopen juni (29 mei geconstateerd dat kindje met 7w4d was gestopt, 1 juni opgewekt met cytotec). Ik merk aan mijn temp dat mijn lichaam nog steeds niet hersteld is. Mijn temp grafieken zijn namelijk erg grillig, vooral in de Luteale Fase. Ik heb verder wel een eisprong en die is ook weer op het normale tijdstip (alleen de eerste maand iets later). Vorig jaar was dat precies zo, toen had ik op 20 mei een curettage en kreeg ik een maand de pil. Vanaf juni ben ik gaan tempen en ik zag toen dezelfde grilligheid. Die is gebleven tot december. Pas daarna was het weer goed en toen werd ik ook weer erg snel zwanger van een kindje dat ook een hartslagje heeft gehad (tussendoor nog wel een zeer vroege miskraam gehad maar dat was niet meer dan alleen een extreme bloeding). Nu vraag ik me af, weten jullie of dat gejojo komt doordat je lijf moet herstellen? En kun je met gejojo in de Luteale Fase zwanger worden? Ook valt me op dat mijn temp in de Luteale Fase gemiddeld lager is dan in de maand dat ik zwanger werd en de maanden ervoor. Ik heb zelf het idee dat dat ook niet goed is. Om de boel op orde te krijgen ben ik teunisbloemolie gaan slikken en een kruidencomplex van Solgar. Maar ja, mijn laatste kaartje doet me echt bijna achterover vallen. Mijn "hoge" temp in de Luteale Fase heeft de 36.7 nog niet gehaald en ik ben al 7dpo. Normaal (vlak voor laatste miskraam) zat ik altijd rond de 36.9. Iemand enig idee of dat met herstel te maken heeft of of je temp lager wordt van teunisbloemolie? Mijn tempkaartjes vind je hier. Alvast bedankt voor het meedenken meiden!
Hey meid! Wat jammer dat het al zo vaak is misgegaan! Ik heb geen geen antwoord op al je vragen. Mijn kaartjes zijn allemaal erg verschillend. Sommige met een erg hoge temp en sommige met een erg lage temp in de LF. Maar ook mijn kaartjes zijn na een ma en een curettage, echter denk ik niet dat dit nog steeds van invloed is op mijn temp. Ik denk persooblijk niet dat je temp lager wordt van teunisbloemolie want bij mij is mijn lf temp nu ook laag en ik slik het niet.
Hoi Bloemie, bedankt voor je lieve berichtje. Bij jou dus ook al een MA. Afschuwelijk hè. Jammer dat je ook niet weet hoe het zit maar in elk geval fijn dat je even wilde meekijken. Mijn cyclus lijkt deze ronde helemaal van slag want mijn temp zit nu, 10 dpo al op de coverline. Als ik nu ongesteld ga worden is mijn LF maar 9 dagen. Dat is te kort om zwanger te kunnen worden schijnt. Ik hoop zo dat het de volgende ronde weer normaal is, dit gekwakkel is maar niks!